Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem vil lave min webshop?

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 15. Mar 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle!
Jeg kan lige så godt sige det som det er - jeg er en komplet dør til alt hvad der har med computere at gøre. Jeg er igang med at starte en webshop op og har alt på plads - undtagen shoppen!! Jeg søger en der mod betaling kan lave sådan en sag - jeg ved ca hvordan den skal se ud designmæssigt og hvilke features den skal have. Du må lave den i nøjagtig det program du ønsker - bare shoppen bliver komplet. Her tænker jeg med hyperlinks, betalingssystem, moduler og alt!
Glæder mig til at høre fra dig :)

Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vil du ikke skrive en mail til mig på mail@eliassorensen.dk? Så strikker jeg et tilbud sammen til dig! :)

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Cillaes 

Eftersom at der ikke er kommet specielt mange svar, skulle du måske overveje at slå en opgave op på Amino freelancer. Der er der helt sikkert nogen der kan lave en flot webshop til dig :)

Held og Lykke med at finde det du søger :)

- Alexander Baandrup Larsen 

Fra Egtved
Tilmeldt 22. Nov 11
Indlæg ialt: 84
Fra  eWebsystems.dk Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej cillaes

Vi vil gerne hjælpe dig.

Send lige spec. hvad i kunne tænke at få lavet til mig.

Sender lige til dig senere da jeg er på farten nu

Go lørdag
Morten

eWebsystems.dk udbyder hostede IT løsninger, bl.a. webshop, CMS-websites, MailMarketing, webhoteller, domænenavne, server hosting og hostede Microsoft produkter. Fx Exchange, Dynamic NAV og C5.

Fra Herlev
Tilmeldt 2. Feb 09
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Cillaes 

Jeg kan hjælpe dig med dette.

Send en pm med mere info, så får du et godt tilbud. 

Hilsen 

Brian Fjelde

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Cillaes:
jeg ved ca hvordan den skal se ud designmæssigt og hvilke features den skal have.

Kig eventuelt her og se om der ikke er en template der passer dig, og få så lagt shoppen op.

http://addons.prestashop.com/en/3-templates-prestashop

Du kan for ca. 50 usd få installeret shoppen så den er mere eller mindre køreklar, og så er det kun tekster, moduler og andre småting (som dog kan tage noget tid) der skal ordnes.

Du kan typisk få en shop på den måde til omkring 1-1.500 og så de timer det tager folk at rette den, måske 3-5.000,

Eller du kan få Rasmus Lindgreen her på Amino til at lave en færdig shop til dig for omkring 10K + moms

Husk at bede om referencer når du vælger den der skal lave den OG VITIGST kontakt disse referencer og hør om de er tilfredse. Hvis ikke du må kontakte dem, så spring leverandøren over.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Har sendt dig et tilbud på 3.900 .- kr for en komplet pakke med alle features.

Vi hoster ikke men anviser hvor du kan til 9 .- kr pr. mdr.

Husk vi tilbyder 25 % på din NET´s tilslutning og vi installere den gratis.

Mvh

HH

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Entrepreneur - Jan:
Husk at bede om referencer når du vælger den der skal lave den OG VITIGST kontakt disse referencer og hør om de er tilfredse. Hvis ikke du må kontakte dem, så spring leverandøren over.

Jan har så ret, du må gerne kontakte vore kunder og hører hvor tilfredse de er med vor service - de er ikke ansat af os hehe selvom man skulle tro det når de snakker om den gode service vi yder før, under og efter.

God weekend

HH

Fra Danmark
Tilmeldt 7. Mar 12
Indlæg ialt: 8
Fra  SPsoft Nordic ApS Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Cillaes

Vi vil gerne lave en god løsning til dig dig. Vi køre tilbud til de først 5 der melder sig inden 5. April, så hvis du er hurtig så kan du få en super shop og til billige penge.

Udover det så får du også rådgivning fra mig.

Jeg står bl.a. bag Danmarks største online print shop. www.print2people.dk og www.pixipanda.com og har stor erfaring i hvordan man rent praktisk drive en eShop.

At drive en eShop handler nu til dags meget lidt om hvilken platform du vælger, og meget mere om hvad du kan tilbyde og hvordan du får budskabet bragt ud, samt hvordan du får dine kunder til at handle igen. 

Du er meget velkommen til at tage en stille og rolig og uforpligtende dialog.

Forsat god weekend

Henrik Nielsen

www.spsoftnordic.com

Mob: 31720052

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)