Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iphone/ipad app - referencer/råd søges..

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Århus n
Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 165
Fra  TheCocktailCompany Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer..

Jeg har siddet i en uges tid og tænkt over en Iphone App jeg godt kunne forestille mig udviklet.
jeg har "undersøgt" markedet og har ikke kunnet finde noget der ligner.. Jeg kan meget vel tage fejl.

Det er en spil App og jeg har ikke meget forstand på at lave sådann ting..

Så derfor kunne jeg godt tænke mig nogle der havde nogle referencer som de kunne henvise mig til :)

Ja, som mange andre vil jeg ikke beskrive så meget i denne tråd, men som sagt der er tale om et mere eller mindre simpelt platform spil..

Cocktailcatering og bartenderudlejning i højeste kvalitet - www.thecocktailcompany.dk
lej en bartender hos The Cocktail Company

Tilmeldt 4. Apr 11
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 15:11

Hej Lasse,

På baggrund af den begrænsede information kan jeg kun fortælle dig at spilprogrammering (og især til app's) ligger i den absolut tunge ende båded økonomisk og tidsmæssigt.

Der skal animeres, beregnes effekter, illustreres osv. Jeg er ikke i tvivl om at du sikkert mener at dit spil er simpelt, men selv meget spiltekniske simple spil er tunge programmeringsopgaver!

Regn med at ingen vil finansiere din ide da der flyder med spil ideer og alle dem der sidder på pengene får lignende henvendelser dagligt. Og som du selv nævner det kan være din ide eksistere allerede.

Spil koster højst sandsynligt ikke under 50.000 og det er med en dansk outsourcing partner - danske priser er 2-3 gange højere.

Mvh.

Kasper Højdal

Thought Beans

Fra Århus n
Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 165
Fra  TheCocktailCompany Skrevet kl. 15:16

Hej Kasper.

Mange tak for dit svar.

Jeg er ikke i tvivl om at spil er svære og tunge at lave..
Det jeg mener er dog at det er simpelt i forhold til andre spil :)

Cocktailcatering og bartenderudlejning i højeste kvalitet - www.thecocktailcompany.dk
lej en bartender hos The Cocktail Company

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)