Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor meget skal der til for at tilfredsstille Google?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige bikset en hurtig "annoncepolitik" sammen på min blog penge-maskinen.dk, læs den her. 

I den forbindelse kunne jeg godt tænke mig at høre jer Aminoer om hvad i har gjort for at tilfredsstille Google, mht. annoncepolitik efter panda-updaten? 

Er det for meget jeg har gjort ud af det? - Eller er det nok bare at gøre opmærksom på at siden er reklamefinansieret? 

Med venlig hilsen
John Bakken 

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Tilmeldt 15. Mar 12
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 14:41
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Panda-updaten er en opdatering af indexerings algoritmen, som google bruger til at bestemme din placering ved et givent søgeord. Din annoncepolitik har altså ikke noget med Panda at gøre :)

Hvis jeg var dig ville jeg bare lade det være som det er :)

Konge Links udarbejder din linkbuilding strategi, og opretter de links der giver dine konkurrenter baghjul på Google. 

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 18:31

Konge Links:

Panda-updaten er en opdatering af indexerings algoritmen, som google bruger til at bestemme din placering ved et givent søgeord. Din annoncepolitik har altså ikke noget med Panda at gøre :)

Hvis jeg var dig ville jeg bare lade det være som det er :)

"Indekserings algoritmen som Google bruger til at bestemme placering"? Det er lidt noget ævl.

Til indeksering af sider bruges GoogleBot som er Googles crawler. Denne opbygger et indeks som behandles af Googles algoritmer.

Til trådstarter så er det bestemt ikke dumt at have følgende sider: Kontakt, privatlivspolitik, forretningsbetingelser, om os og annoncepolitik. Derudover er det fint hvis domæneejer er det samme som står under kontakt og i diverse betingelser.

I øvrigt kan man ikke tale om ""Panda updaten" (i ental), Googles kære Panda er en lang serie ændringer bl.a. måder at vurdere tyndt indhold vs kvalitet.

Tilmeldt 15. Mar 12
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 19:07

Thomas, jeg skrev at Panda er en opdatering af algoritmen, ikke navnet på algoritmen. 

Konge Links udarbejder din linkbuilding strategi, og opretter de links der giver dine konkurrenter baghjul på Google. 

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 04:27

Konge Links:

Thomas, jeg skrev at Panda er en opdatering af algoritmen, ikke navnet på algoritmen. 

Ja præcis og det er det der er forkert. Panda er som jeg skriver ikke en (ental) opdatering af algoritmen men en hel serie af opdateringer. Altså for at skære det ud i pap skrev du det i ental, hvilket måske giver nogle et forkert billede af hvad vi taler om.

Google Panda har været en lang serie af opdateringer bl.a. rettet imod tyndt content.

Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 15:15

Thomas Frost:
Til trådstarter så er det bestemt ikke dumt at have følgende sider: Kontakt, privatlivspolitik, forretningsbetingelser, om os og annoncepolitik. Derudover er det fint hvis domæneejer er det samme som står under kontakt og i diverse betingelser.

Tak for dit svar Thomas!

Mht. Annoncepolitik delen, er det så tilsvarende det jeg har skrevet i min, eller kræves der mere af google, før det er helt optimalt?

Med venlig hilsen
John Bakken 

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)