Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min side gider ikke komme op i Google

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 5. Oct 11
Indlæg ialt: 77
Fra  atriumWeb ApS Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Clausen:
nu har du et e foran havetraktor og erfaringen viser man skal arbejde hårdere for at få disse domæner op i forhold til havetraktor.dk

Det er nu ikke min erfaring.

Jeg kan ikke se den store forskel på de sider jeg har testet det på.

- Martin

atriumWeb ApS - Webbureau Århus

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 14:22

atriumWeb ApS:

En lille ting du kan starte med, er at få din side til at virker når jeg skriver: www.ehavetraktor.dk

Husk at du ikke skal have din side til at ligge på både med og uden www, vælge en og få den anden til at stille der over.

God arbejdslyst.

Det var en af de vigtige Yes

Lav et 301 redirect fra www.ehavetraktor.dk til ehavetraktor.dk

- Alexander Baandrup Larsen

Tilmeldt 17. Dec 11
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 14:51

I har nok ret...

Men blev bare lidt forskrækket, da jeg så min side ligge på side 10 under alle pdf siderne:)

Leder du efter en kvalitets havetraktor?

Tilmeldt 15. Mar 12
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 14:58

Det er ikke så meget mængden af links, men den rigtige blanding og type, der gør forskellen. Når det er sagt er 10 links nok lige i underkanten.

Prøv at gå strategisk til værks og overvej, hvordan du vil bygge links over fx det næste halve år. Så er du på side 1 før du får set dig om ;)

Konge Links udarbejder din linkbuilding strategi, og opretter de links der giver dine konkurrenter baghjul på Google. 

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 15:09

Tror også du skal give det lidt tid...

Jeg har en side som ligger højt på mange keywords, men det var først efter ca. 7-8 mdr at de lagde sig nogenlude fast...ellers røg jeg fra plads 10 til 50 uge for uge...

Så ja...slå koldt vand i blodt og arbejd videre med dine links :)

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:41

din side er oprettet 18 december derved den vurderes som en ny hjemmeside alle nye sider ryger op ad og ned ad i google i starten

det tager tid at få en god placering lige vel hvad normal

der er få back links og de alle samme er nye google skal lige vide om du beholder dem og da ny side går der lidt tid før de rigtigt virker de links der er lavet .

selvfølgelige forsæt som du gør lige nu og husk udvide også vær aktiv social på google plus , facebook og gerne twitter

her en tråd med nogle gode ideer vis du vil lave lidt gør det selv seo http://www.amino.dk/forums/t/147608.aspx?#996877

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:00

Der er umiddelbart ikke noget der tyder på, at siden ikke burde ranke højrer på "havetraktor". Men din hjemmeside er forholdsvis ny og det tager tid at komme op på Google.

Men husk at smid Alt+Title-tag på billeder og Title-tag plejer også at virke rigtig fint på links.

Se evt. her hvordan du laver er redirect fra www. til no-www.
http://no-www.org/

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)