Er du ejer af en større facebook side (25.000 +), kunne jeg rigtig godt tænke mig at komme i kontakt med dig Håber at høre fra nogen herinde via PM |
Bump...
Er du ejer af en større facebook side (25.000 +), kunne jeg rigtig godt tænke mig at komme i kontakt med dig Håber at høre fra nogen herinde via PM |
Hvis du skrev lidt mere om hvad du ville have delt. Og lidt om hvilken prisklasse du tænker i kunne jeg vurdere om jeg ville bruge tid på at skrive en PB. - Alexander Baandrup Larsen |
Hej Alexander Med hensyn til prisleje, så hænger det meget sammen med kvaliteten af selve FB siden - en side der er plastret til med reklamer synes ikke at have megen værdi, hvorimod en meget aktiv side med deltagende brugere, vil være mere interessant. Så det er meget forskelligt og kommer helt an på kvaliteten :) Det jeg godt kunne tænke mig at få delt er et indlæg om en webside jeg har - ganske harmløs og almindelig, ikke noget erotisk eller noget. Men formålet med det, er selvfølgelig at få nye medlemmer til at oprette sig. Det er en pointside. |
Okay :) Mine facebook-sider er dog ret reklamefyldt :/ Men held og lykke med at finde de rette facebook-sider! - Alexander Baandrup Larsen |
Hvordan oplever du responsen er fra medlemmer af dine sider? Altså på de opslag du laver? |
Der er en del brugere der kommer med beskeder som "Stop nu det spam!" :/ - Alexander Baandrup Larsen |
Okay, det siger vel det hele så, he he ... Går måske anden vej |
Ja, det lyder som lige det modsatte af hvad du søger, men når man har så store sider som jeg. Kan disse fans ikke undgås :/ - Alexander Baandrup Larsen |