Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på blog om bl.a. iværksætteri

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 26. Dec 08
Indlæg ialt: 141
Fra  Trendhim ApS Skrevet kl. 01:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er min første egentlige blog, og nu har det kostet en del blod, sved og tårer at få designet helt på plads, oversat til dansk osv.

www.sebastianpetersen.dk

Er der nogle små designændringer, jeg bør lave?

Evt. nogle features der mangler, som kunne være interessant?

Hvad vil DU gerne have, en blog skal indeholde?

Al feedback er velkommen.

God aften de herrer! :)

Stifter og medejer af Trendhim ApS & Lucléon ApS. - Læderarmbånd

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 15:14

Enkelt og ser fint ud :)

Husk at hvis du bruger Google analytics eller lignende skal du have en side om brug af cookies.

Meget lille ting: Lav et favicon, det pynter.

- Alexander Baandrup Larsen

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:58

flot blog du har fået lavet

lidt synes jeg der forbedre på siden

lys grønne farve som skrift type ville klart lettere kunne læse en mørk grøn tekst farve da det lettere læses på den hvide baggrund

kan se du har social logoer på siden klart jeg ville få den til virke med links videre

feedback kontakt eller spørgsmål ved siden kunne jeg ikke finde på siden,  få lavet sådan en side få  skrevet der en mail til dig og gerne få lavet en kontaktformular på siden derved lettere at kontakte dig

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:07

Enig med Mikael i det med den grønne font. Gør den lidt mørkere.

Jeg synes, at det er en pæn blog, men jeg savner dog et banner på en eller anden måde. Der er rigeligt med inspiration på din blog til indhold af et banner.

Dine kategorier er lidt blandede - men det ku' sagtens have været meget værre. Hvis du på en eller anden måde kan holde dig til 3-4 kategorier, så er det nemmere at ramme det rigtige publikum, fordi de føler, at deres interesser bliver tilgodeset på netop denne blog.

De fire kategorier; kost, sundhed, mål, styrketræning og velvære kan godt holdes samlet, mens økonomi, dagligdagen og iværksætteri er separate. Hvis du vil noget, så hold fast på de fire første for et stykke tid. Faren er selvfølgelig, at du begynder at få en fast læserskare, der vil reagere, hvis du bevæger dit fokus væk fra det, der er.

Dine fotos er udmærkede - hvis det altså er dine egne.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:49

Ser nydelig ud, nem og simpel - dog kunne designet godt bruge en lille update :-)

Men super spændende artikler!

Fra Horsens
Tilmeldt 26. Dec 08
Fra  Trendhim ApS Skrevet kl. 22:14

Rigtig, rigtig dejlig feedback ! TAK Alexander, Mikael, Poul og Anders.

Jeg har leget lidt med den grønne farve, synes bare den mørke blev lidt for.. kedelig.. Men jeg leger med det i weekenden :)

Og så får jeg lavet en kontaktformular, god ide.

Jeg får lavet et banner, jeg er helt enig! :) Tror jeg laver noget "disket" noget med hvid baggrund.

Kategorierne får jeg slået lidt sammen, laver nok en diverse, og så kan jeg jo lave underkategorier.

Favicon, nice detalje :)

Og jeg får smidt lidt tekst om cookies ind på disclaimer.

Så har jeg lidt at se til i weekenden, appreciate it!

Fra Horsens
Tilmeldt 26. Dec 08
Fra  Trendhim ApS Skrevet kl. 00:11

Så fik jeg rettet alt til! :)

Mangler lige et logo, men det kommer en af dagene, da billedredigering ikke lige er mig, får jeg en til at lave det.

Fortsat modtages feedback selvfølgelig med kyshånd. Håber alle havde en god weekend.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 08:04

menuen kunne godt laves med større tekst da den lidt væk især forhold den tekst der er mere mørk , kigget på ordret motivation er meget frem på siden vis det er større lige som det kan man lettere se det da det stadigvæk lidt lys, men da den lidt tykkere tekst og større gør det ses meget bedre er

løsning er måske også lave det større de steder der er den grønne farver derved  kommer det mere frem flere steder  meneun kommer derved frem  mere  vigtigt og kunne ses hurtigere så og derved er siden mere overskuelige

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Horsens
Tilmeldt 26. Dec 08
Fra  Trendhim ApS Skrevet kl. 21:25

Jeg har prøvet at lave menuen lidt større.

Specielt kønt synes jeg ikke det er, men det går vel? :)

Jeg må nok bide det i mig, at jeg ikke har egenskaberne til at lave et fedt design selv, og på et tidspunkt søge lidt professionel hjælp.

Men lige nu, sørger jeg bare for at få lavet noget indhold som nogle læsere kan blive glade for.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)