Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger hjælp til opsætning af flot Webshop i dandomain eller anden udbyder.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer.

Jeg søger en person som har lyst til at hjælpe mig med at sætte lidt op i Dandomain eller anden Webshop udbyder.

Mvh SmartGeneration.

Fra Egtved
Tilmeldt 22. Nov 11
Indlæg ialt: 84
Fra  eWebsystems.dk Skrevet kl. 00:24

Hej Mosel
Vi kan sagtens hjælpe dig og med et shopsystem der er en smule bedre end Dandomain (synes vi jo også selv)

Send mig lige en email på mof@ewebsystems.dk så sender jeg login til en demo til dig. Eller bestil den via vores hjemmeside www.ewebsystems.dk i menuen til venstre.

Vi står selvfølgelig til rådighed med at hjælpe dig igang enten via Tlf eller mail.

Mvh
Morten

eWebsystems.dk udbyder hostede IT løsninger, bl.a. webshop, CMS-websites, MailMarketing, webhoteller, domænenavne, server hosting og hostede Microsoft produkter. Fx Exchange, Dynamic NAV og C5.

Tilmeldt 10. Sep 10
Indlæg ialt: 175
Skrevet kl. 00:30

Hej Jeg kan hjælpe dig med at oprette en webshop.
send mig en mail til info@ronplex.com, og jeg vil sende dig at logge info til mine demo-projekter.
Jeg leverer høj kvalitet

mvh

Tilmeldt 20. Jan 12
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 09:41

Hej Mosel,

Det kan vi sagtens klare :). Vi hedder Cyklop Studio og er designpartner hos DanDomain. Vi har efterhånden arbejdet med over 500 shops gennem 7 år og vi kan helt sikkert også lave en fin shop til dig. Giv mig et ring på 29 60 36 80 hvis vi skal drøfte det nærmere :)

Med venlig hilsen

Andreas Funch

Cyklop Studio

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)