Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du altid drømt om din egen fodboldhjemmeside?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Harboøre
Tilmeldt 10. Oct 07
Indlæg ialt: 941
Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Folkens jeg har lige lovet at hjælpe en kammerat her :)

Alle bud skal lande i min PB, jeg opdaterer jævnligt tråden.

Hvis vi når den ønskede pris, får den heldige vinder alle kontakt informationer af mig på sælgeren.

Har i spørgsmål, kan i enten skrive dem her eller skrive en PB.

Hvis du altid har drømt om din egen fodboldhjemmeside, kan drømmen nu blive virkelighed. 

Vi har gennem det seneste år drevet fodboldhjemmesiden Premiership.dk, en hjemmeside i stor fremgang og med en lang række faste læsere.

Vi ser os nu desværre, grundet tidsmæssige problemer, nødsaget til at sælge hjemmesiden og vi vil derfor afholde en auktion.

Auktionen foregår på den måde, at du sender dit bud i en privat besked inden fredag i næste uge (23/3-2012 klokken 20.00.), højeste bud afgivet over 5000 DKK vil vinde auktionen.

Premiership.dk har vist sig som værende en pålidelig nyhedskilde, der dagligt har leveret de vigtigste nyheder omkring engelsk fodbold til danskerne. Dette håber vi at siden fortsat vil være fremover, og med denne investering får du ikke blot et fantastisk fundament at bygge videre på, du får også:

• Over 5000 Indekserede sider
  • Over 1000 skrevne artikler
  • En hjemmeside indeholdene intern linkbuilding i absolut topklasse.
  • En fodboldhjemmeside der ranker på Googles side 1 under en række søgeord (engelsk fodbold, engelsk fodbold stilling, n-power championship og Joey Barton, samt nummer 1 på side 2 under søgningen på fodbold nyheder.)
  • Blogs fra prominente navne, herunder fodboldspiller Martin Albrechtsen og forfatter Tommy Heisz.
  • Klubinformation om samtlige klubber i det engelske ligasystem
  • Resultater og stillinger fra samtlige ligaer i det engelske ligasystem
  • Over 1000 unikke besøgende hver måned
  • Facebook-gruppe med omkring 200 særdeles aktive medlemmer på alle nyheder der postes. Aktive brugere giver dig bedre mulighed for at samle flere fans, da nyhederne ofte deles.
  • Gode muligheder for indtægter gennem unik samarbejdsaftale med travel2football.dk og Adsense reklamer

Indholdet på siden er derfor i absolut topklasse, men da vi desværre ikke har mulighed for at beholde siden grundet studier, udbyder vi den nu til en særdeles favorabel pris. 

Prisen på siden er skruet helt i bund til Jer Amino-brugere, da vi hellere ser en ny ejer med iværksættergen og viljen til at bygge videre på dette solide fundament, end en ejer der blot har pengepungen i orden.

Er du ambitiøs og drømmer om at gøre karriere indenfor fodboldjournalistik, er dette derfor et tilbud i absolut særklasse. 

Minimumsbud på 5000 DKK, kun seriøse henvendelser. Budrunden afsluttes fredag (23/3-2012 klokken 20.00) 

Billig Tanktop helt ned til 66 kr. pr stk! med gratis fragt! det billigt!

Fra Harboøre
Tilmeldt 10. Oct 07
Skrevet kl. 17:11

Kan en side med over 1000 artikler ikke friste nogen :). 

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 19:52
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:00

Til Lasse

Ørts:
Vi har gennem det seneste år drevet fodboldhjemmesiden Premiership.dk, en hjemmeside i stor fremgang

jeg ville mene den stod her, altså http://www.premiership.dk/

Mvh

HH

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 20:06

Henrik Hansen:

Til Lasse

Ørts:
Vi har gennem det seneste år drevet fodboldhjemmesiden Premiership.dk, en hjemmeside i stor fremgang

jeg ville mene den stod her, altså http://www.premiership.dk/

Mvh

HH

Tak! :) Det overså jeg lige! :)

Fra Harboøre
Tilmeldt 10. Oct 07
Skrevet kl. 20:40

Det er sku også en lang tekst :D

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)