Nr. 3 skriger bare MAC, så hvis det ikke kun er det du vil skrive om ville jeg nok ikke vælge den... Er nok mest til nr 1... :) |
Klart nummer 1 fra min side :)
Nr. 3 skriger bare MAC, så hvis det ikke kun er det du vil skrive om ville jeg nok ikke vælge den... Er nok mest til nr 1... :) |
NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!
Klart nummer 1 fra min side :) |
Det står meget lige mellem nr 1 & 2.. Er sku selv meget i tvivl! |
Jeg kan bedst lide nummer 3 - årsagen er de store billeder, som indbyder til at man dykker ned i teksten. Nr. 2 finder jeg for hvidt og tekst-tung, nr. 1 synes jeg blot er rodet... |
Nummer 1 får også min stemme. Jeg synes, det er et flot og elegant design med mange spændende muligheder, hvorimod 2´eren er hvid, kold og kedelig. Men som flere også har nævnt, så kan du jo give design 2 et pift opad, og gøre den lidt mere spændende. Enig med de andre om, at 3 er for meget AppleM. Med venlig hilsen Kristinn Berg Gunnarsson |
Bamboo Revolution - Originale, stilrene bambusure
jeg holder meste til 3 da jeg synes den har meste enkelhed da jeg opdager hurtigt menuen og farverne synes jeg giver et mere professionelt look på det design |
Er enig med Thomas: 2'eren er y.t... YT! 2'eren er forresten nærmest bare en 1'er uden megen grafik (bortset fra bunden). Er enig med de andre mht. 3'erens Mac-look. Hvis du kan fjerne lidt af Mac-udseendet, så tror jeg, at du kan nå længst med 3'eren, fordi dette layout og design samtidig virker mest helstøbt og prof. Vær opmærksom på 1'eren: Der er meget lang afstand fra toppen menuer og grafik til man endelig når ned til indholdet. |