Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har stort tomt lager i midtby = Paintballhal - hvordan ??

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Personligt synes jeg hardball er federe end paintball. Der er også mindre konkurrence på hyggeplan (firmaer etc) og flere muligheder for seriøse kunder i det rigtig mange hold og så videre eksisterer.

Paintball er der mange der konkurrer i og der er ikke så meget seriøst paintball i danmark, såvidt jeg ved.

Tilmeldt 9. Mar 12
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 20:04

Lyder som en super idé :D 

Du kan jo finde lidt skrammel hist og her. Jeg synes ikke det skal være pænt og rent osv. men Hard core ,med gamle biler olie tønder dæk osv.

Fra Odense
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 217
Skrevet kl. 10:12

Kristoffer Broholm:

Personligt synes jeg hardball er federe end paintball. Der er også mindre konkurrence på hyggeplan (firmaer etc) og flere muligheder for seriøse kunder i det rigtig mange hold og så videre eksisterer.

Paintball er der mange der konkurrer i og der er ikke så meget seriøst paintball i danmark, såvidt jeg ved.

Vil du ikke fortælle hvad hardball er Smile

Fra Odense
Tilmeldt 15. Jan 10
Skrevet kl. 10:14

InventiveKid:

Lyder som en super idé :D 

Du kan jo finde lidt skrammel hist og her. Jeg synes ikke det skal være pænt og rent osv. men Hard core ,med gamle biler olie tønder dæk osv.

Nemlig. 

ville gerne finde et sted hvor jeg kunne købe alt af en gang. Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:16

Morten schmidt:

Kristoffer Broholm:

Vil du ikke fortælle hvad hardball er Smile

Hardball = softgun, altså kugler i plastik som er meget mindre end paintball kugler. De kan desuden fås både med farve og uden farve

Fra Odense
Tilmeldt 15. Jan 10
Skrevet kl. 14:57

kunne godt være en mulighed Smile 

Ser ikke ud til det er så dyrt at starte. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:10

Det kan skam laves ekstremt billigt :-)..

Bare ud og få fat i en masse fede ting på lossepladsen.

Det er også et plus, hvis der er vægge og mange huse på banen, hvilket vil give mange flere taktiske muligheder :)

Også kan du evt tilbyde udlejning af tøj, våben og salg af kugler :-)

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 17:31
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Du skal have hjælme og sikkerheds masker til hver deltager på banen dette skal naturligvis være inkl. i time lejen af banen, På selve banen sætter du et stort ur op der tæller ned så dem der er på banen hele tiden kan følge med i hvor lang tid der er tilbage, dette ur beskytter du bag en plexiglasrude. En god ide er at gå i et militært overskudslager evt. i udlandet og købe brugt billigt militær tøj og måske støvler, dette kan du så leje ud for 5 eller 10 kr pr del. Dine våben skal enten være på co2 eller gas, eldrevet våben er ikke gode nok til dette brug.

Du tager ud på en losseplads og henter nogen ruller med gammelt hegn, disse ruller du ud på gulvet og lægger jord oven på, således er du fri for jorden skrider, det er mindre skadeligt at kaste sig ned på jord end et beton gulv, indretningen hvis du eks. har 6 meter til loftet, så kan du jo næsten gøre hvad du vil. Eks bygge en tunnel af kloakrør og brøndringe, sætte en udbrændt bil (bus / lastbil) ind for at give et råt look, du kan få 20-30 kubikmeter nedrivningstræ leveret for omkring 1.000 kroner til opbygning af div. Skjul / læskure.

Langs den ene væg kan du lave en tilskuer gang med træ væg ud mod banen og der man skal kigge ud sætter du ruder af plexiglas da disse kan tåle at blive ramt af skud. Har du højt til loftet, kan du sætte et stilads op og forhøje denne tilskuer gang til flere etager.

På banen kan du benytte alt, paller, dæk fra biler, lastvogne, traktorer, de store maskiner i grusgrave / lodsepladser, kabelruller af træ, disse findes i rigtig mange str. Nogen med så store huller i midte at der kan stå to mand inde i dem. Du kan opsætte stålwire til gangbro, en gammel campingvogn, masser af camouflage net – slørings ting.

Du kunne jo gøre sådan at du kan dæmpe lysindfaldet så der kan være aften / nat bane for dine gæster selv om det er midt på dagen. Du kan evt. gøre dette på en måde så det er lynhurtigt at skifte rund mellem, så alle bliver overrasket over det hurtige skift.

Husk at have salg af kildevand/ sodavand, is, chokolade, chips, kaffe, kakao, the og andre ting man har brug for efter en eller flere timer på din bane så er der behov for at tanke op, sørg for at kunne tilbyde klubber billig leje af din bane forudsat de er XX antal spiller – dette kan give et godt salg af kioskvare.

Det var lidt herfra håber du kan bruge det

Venligst

René Buch

Venligst

René Buch

Tilmeldt 24. Jan 11
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 11:28

Hej Morten

Nu er dette efterhånden en gammel tråd, men har du stadig din lagerhal? Måske vi kan samarbejde. Vi er to gutter der sidste efterår var i gang med at opstarte et projekt, ikke paintball men noget andet i samme kategori. Vi lagde projektet lidt på hylden igen, da vi ikke kunne finde en god central lokalitet til det. 

Hvis du er interesseret kan du måske sende mig en privat besked

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)