Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fra ide til virkelighed - video!

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey aminoere!

Jeg har en video her som beskriver lidt det jeg vil lave:

Tænker i det kan lade sig gøre og sådan? For jeg tænker det kunne være rigtig fedt, også gøre det over skype, og optage via det og sådan!

Undskyld den manglende fokus - nybegynder på det punkt haha!

- Mads Grønning :D

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 16:15

Jeg synes det kunne være interessant at følge :) Fedt at du laver en video istedet for et langt tekst indlæg :) Yes

- Alexander Baandrup Larsen

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 16:23

Dejligt at høre!

Fra Odense
Tilmeldt 22. Jan 08
Indlæg ialt: 143
Fra  www.netværkfyn.dk Skrevet kl. 16:34

Respekt Mads, super fed video og en kanon ide, ville selv hellere høre om folks iværksætteri på den måde end læse om det.

Følg den til dørs det blir et hit Yes

Fra Holte
Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 552
Fra  Herreaccessories.dk Skrevet kl. 16:39

Cool idé. har selv haft den præcis samme for 1-2 måneder siden, men droppede den igen. Primært fordi man ikke kan tjene penge på den så godt. :-)

Held og lykke med det.

Mvh

David 

Ung grafiker med meget erfaring og de rigtige priser.

Tjek Bograddesign.dk for mere info! 

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 16:42

Tak tak!

Det er ikke just for at tjene penge... Mere for at skabe noget andre kan gøre gavn af, sådan lave et interview om ugen og sådan.. Tænker lidt, at det godt kan betale sig! Kender i nogle gode templates til det formål? Har selv ligenu: www.madsgr.dk Der kan i se det jeg har nu! Men er røv dårlig til at sætte det op og sådan så det skal jeg lige har øvet mig i også!

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 16:45

Super fedt du tør springe ud i at lave videoer først og fremmest Mads. Elsker video bloggere, da jeg hurtigt går død i lange tekster.. Skype-Wink

Dernæst er det en god idé, det med at interview iværksættere. Jeg synes du har snakket om det længe efterhånden, så skal du ikke snart ud og prøve det af? Og se hvordan det fungere, og hvordan folk reagere på det? 

Det er i hvert fald den bedste måde at finde ud af det på. Jeg kunne i hvert fald ikke forestille mig, at der var nogen herinde, som ville skrive "fuck en lorte idé, lad vær" Skype-Wink

Så se bare at komme over stepperne, og kom igang med at interviewe nogle fede personligheder og ihærdige iværksættere. Jo hurtigere du kommer igang, desto hurtigere får du bedre erfaring, hvilket resulterer i bedre interviews.

I starten behøver det jo ikke være meget andet end podcast. Video er selvfølgelig det mest optimale, men da det koster en del i startudstyr, for at få et behageligt billede samt lyd, så kan man sagtens starte med podcast. Hvis det er ude i den virkelige verden, du skal lave dem, og ikke over skype el.l., så er der vel noget diktafon halløj på alle mobiler nu om dage, som sikkert vil fungere fint her i starten Skype-Wink

Tjek eventuelt lokalområdet for butiksejere, og andre former for iværksættere, og spørg lidt ind til deres baggrund, og find nogle spændende personer du kan starte ud med. 

Jeg vil i hvert fald gerne se/høre med når du engang kommer igang Skype-Smile

Bedste hilsner,

Sander Skype-Wink

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 16:57

Hej Mads,

God idé med en podcast om iværksætteri. Du kan evt. tage kontakt til drengene bag: www.ingrowth.dk.

De stod bag noget i samme stil, så du kan evt. gå i dialog med dem, og spørge, hvad de gjorde mht. udstyr med videre.

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 17:14

Jo tak, men skal ha ordnet min side først og fundet nogle.. Det kunne være kanon hvis nogle vil være første gangs tester?

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 17:27

Super god ide! Det var jo ret tydeligt i et af dine andre indlæg at du har forsøgt at hente inspiration fra andre iværksættere og erhvervsfolk, så du har sikkert en rigtig god ide om hvad der er interessant, motiverende og inspirerende. Jeg tror at det kan blive super godt!

Smid mig en besked når du er kommet igang med det, så stiller jeg gerne op til et interview (siden du nævnte mig i videoen).

Giv den gas!

Mvh Carsten

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)