Super fedt du tør springe ud i at lave videoer først og fremmest Mads. Elsker video bloggere, da jeg hurtigt går død i lange tekster.. 
Dernæst er det en god idé, det med at interview iværksættere. Jeg synes du har snakket om det længe efterhånden, så skal du ikke snart ud og prøve det af? Og se hvordan det fungere, og hvordan folk reagere på det?
Det er i hvert fald den bedste måde at finde ud af det på. Jeg kunne i hvert fald ikke forestille mig, at der var nogen herinde, som ville skrive "fuck en lorte idé, lad vær" 
Så se bare at komme over stepperne, og kom igang med at interviewe nogle fede personligheder og ihærdige iværksættere. Jo hurtigere du kommer igang, desto hurtigere får du bedre erfaring, hvilket resulterer i bedre interviews.
I starten behøver det jo ikke være meget andet end podcast. Video er selvfølgelig det mest optimale, men da det koster en del i startudstyr, for at få et behageligt billede samt lyd, så kan man sagtens starte med podcast. Hvis det er ude i den virkelige verden, du skal lave dem, og ikke over skype el.l., så er der vel noget diktafon halløj på alle mobiler nu om dage, som sikkert vil fungere fint her i starten 
Tjek eventuelt lokalområdet for butiksejere, og andre former for iværksættere, og spørg lidt ind til deres baggrund, og find nogle spændende personer du kan starte ud med.
Jeg vil i hvert fald gerne se/høre med når du engang kommer igang 
Bedste hilsner,
Sander