Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

sms gateways - sms fra ens hjemmeside

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 8. Jun 09
Indlæg ialt: 538
Fra  Androiderne.dk Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogen der kan anbefale nogle sms services via ens hjemmeside? Og hvis besøgstal er højt nok, kunne man så lave noget med noget reklame så jeg ikke har en udgift.. Hvad er prisen ellers? Det jeg gerne vil er at tilbyde gratis sms, jeg aner bare intet om det...

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Sep 07
Indlæg ialt: 445
Fra  LOEVGAARD ApS Skrevet kl. 16:06

Du er velkommen til at kigge forbi vores SMS gateway. Vi kan i hvert fald tilbyde billige SMS'er ;-)

Billig SMS-gateway

Fra Vejle
Tilmeldt 8. Jun 09
Fra  Androiderne.dk Skrevet kl. 16:23

Jeg kigger forbi :-)

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:15
Hej.

Du kan også kigge på SMSdets SMS gateway. Vi tilbyder alle mulige ekstra funktioner. Bl.a. også modtagelse af SMS via mediekoder. :-)

Angående reklamer så kan du prøve at sige hvilken forretning du driver, og hvilken slags reklame du godt kunne tænke dig der skulle være.

Har du flere spørgsmål er du velkommen til at sende en e-mail til mig på mr@smsdet.dk
Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 11:26
Fra Vejle
Tilmeldt 8. Jun 09
Fra  Androiderne.dk Skrevet kl. 23:57

Tak for links. Jeg driver Androiderne.dk, hvoraf AppsAndroid.dk er Dk's mest besøgte Android hjemmeside. Snart kommer et nyt koncept mere til. Jeg har dog ikke undersøgt noget som helst, men går og tænker lidt over hvad der skal ske i fremtiden.. men vil da kigge på jeres sider...

Fra Vejle
Tilmeldt 8. Jun 09
Fra  Androiderne.dk Skrevet kl. 00:28

Misforstod hvad der blev spurgt om. Det jeg har tænkt på var enten at måske betale mig fra det og ellers få reklamer i sms fra udbydere og producenter, altså noget mobil/it /internet/mm.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:01

Hej

Prøv spørg GearNYT om de kunne have interesse i at reklamere i dine SMS-beskeder. Eller også Codefinder. :-)

I realiteten skal du bar ud og finde nogle nu, som kan hjælpe dig med at reklamere i dine beskeder. Noget som tangerer sig op til det du laver.

Mike

Fra Vejle
Tilmeldt 8. Jun 09
Fra  Androiderne.dk Skrevet kl. 15:35

Tak for input. Ved ikke hvad det der gearnyt er, men da det nok er et websted gav du mig en idé, for der kunne jo være reklame for mine egne sider da de sms der bliver sendt, jo nok bliver sendt til ikke brugere, og snart kommer der produkter også.. .. Så åbenlyst, men det havde jeg ikke tænkt på.. Takker :-)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)