Nogen der kan anbefale nogle sms services via ens hjemmeside? Og hvis besøgstal er højt nok, kunne man så lave noget med noget reklame så jeg ikke har en udgift.. Hvad er prisen ellers? Det jeg gerne vil er at tilbyde gratis sms, jeg aner bare intet om det...
Tak for links. Jeg driver Androiderne.dk, hvoraf AppsAndroid.dk er Dk's mest besøgte Android hjemmeside. Snart kommer et nyt koncept mere til. Jeg har dog ikke undersøgt noget som helst, men går og tænker lidt over hvad der skal ske i fremtiden.. men vil da kigge på jeres sider...
Misforstod hvad der blev spurgt om. Det jeg har tænkt på var enten at måske betale mig fra det og ellers få reklamer i sms fra udbydere og producenter, altså noget mobil/it /internet/mm.
Tak for input. Ved ikke hvad det der gearnyt er, men da det nok er et websted gav du mig en idé, for der kunne jo være reklame for mine egne sider da de sms der bliver sendt, jo nok bliver sendt til ikke brugere, og snart kommer der produkter også.. .. Så åbenlyst, men det havde jeg ikke tænkt på.. Takker :-)