Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

IP-telefoni / Salg

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 1. Jun 05
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Jjeg har ikke noget praktisk erfaring med det (endnu), men jeg har i sin tid kigget på IP-telefoni, som en løsning til min virksomhed.

Her er nogle links, som måske kan hjælpe:

Håber, at det kan bruges til noget.

Mange hilsner,

Valentina

Tilmeldt 25. Jul 05
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:59

Hej Mads!

Det lyder som du leder efter et mindre omstillingsanlæg hvor du beholder dine telefoner.

Det du leder efter kunne være noget af det vi har i vores sortiment. Du kan beholde dine telefoner, du får en ny PBX (omstillingsanlæg), hvor du har mulighed for kø, viderestilling, forskellige gruppe ringninger alt efter om det er salg, administration osv folk vil snakke med, automatisk lukning af systemet f.eks. kl. 17.00 hvor folk så får "vi har lukket ring gerne i morgen efter kl.... osv.). Du kan have hjemmearbejdspladser, hvor samtale imellem alle telefonerne i virksomheden er gratis, hvis du f.eks. skulle siddde i Spanien eller hvor det nu hvad en herrer herinde nævnte :-).

Anyway, det er ikke hundedyrt, da det er baseret på Open Source, og vi installere det til 25% af prisen når folk er iværsættere/nyopstartet. Det kan jo være vi kan hjælpe hinanden i fremtiden, eller jeg skal bruge nogle skriveborde en gang i fremtiden :-)

En løsning for dig med f.eks. 3-4 telefonadaptere (så du kan bruge nuværende telefoner), en PBX (omstillingsanlægget) samt installation vil du kunne få for omkring 9500 kr. Normalprisen er godt 40.000

Din besparelse vil ligge i dine ISDN abonnementer som ikke længere skal bruge, du ringer til mobil til 70 øre i minuttet, samt til fastnet for 9 øre.

Håber det er noget du kan bruge.

Du kan fange mig på www.jmjsoftware.dk 70 234 678.
Tilmeldt 15. Jun 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 23:22
Hej M.B

Har du fundet din løsning med IP telefonien ? Ellers kan det være jeg har en bæredygtig løsning til dig !

Martin Jørgensen

Tilmeldt 15. Jun 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 23:25
Hej Sune !

Jeg tror da nok vi har en løsning som kan løse dit 70 nummer problem !

Martin Jørgensen

Digma Group - IP Telefoni området

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 00:29
Hej Martin,

Velkommen til Amino :) er du opmærksom på at det er en over to år gammel tråd du svarer på?

Tilmeldt 23. Feb 11
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 10:33

Hej MM

Du kunne også beholde din ISDN forbindelse og dine nummere, sætte et omstillingsanlæg op med en GSM gateway, derved får du en stabil telefonforbindelse som godt nok koster, udover din ADSL.

Alle indgående opkald for du ud på mobilen til en meget lav takst (mobil til mobil inden for samme selskab). Så lige meget om du er i marken eller på kontoret så få du opkaldet...

IP telefoni kan du også få med en gateway på. eks. nogle selskaber køre med fri tale for 25 til 50 kr. pr. md.

Vil tro sådan en løsning vil ligge på ca.6-8000 kr. installeret evt. se <link slettet af moderator>

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 10:51
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Jakob60:

Hej MM

Du kunne også beholde din ISDN forbindelse og dine nummere, sætte et omstillingsanlæg op med en GSM gateway, derved får du en stabil telefonforbindelse som godt nok koster, udover din ADSL.

Alle indgående opkald for du ud på mobilen til en meget lav takst (mobil til mobil inden for samme selskab). Så lige meget om du er i marken eller på kontoret så få du opkaldet...

IP telefoni kan du også få med en gateway på. eks. nogle selskaber køre med fri tale for 25 til 50 kr. pr. md.

Vil tro sådan en løsning vil ligge på ca.6-8000 kr. installeret evt. se <link slettet af moderator>

Det virker temmeligt desperat at poste links til ens eget produkt i 5-6 år gamle debatter!

Det er ikke noget vi gider her på Amino, så dine links vil blive slettet..

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 23. Feb 11
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 23:04
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Så er det jo fint at man kan sætte en url ind i sin signatur. Men syndt for gavnpotten af en moderator der nu har spildt sin tid ;O) men op med humøret det bliver snart bedre vejr.

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)