Hvis jeg skrev hvad jeg oprigtigt mener om dig og dit virke, så ville jeg udover evig karantæne fra Amino, også få en injuriesag på halsen samt være skyld i dit sammenbrud. Ingen, absolut ingen skal kalde mig utroværdig. |
Entrepreneur - Jan:Mikael christiansen:du forsætter stadigvæk med bi ord , husk de kun har en ting mål det er få fokus væk fra hvad du vil sige til mig ,Hvis jeg skrev hvad jeg oprigtigt mener om dig og dit virke, så ville jeg udover evig karantæne fra Amino, også få en injuriesag på halsen samt være skyld i dit sammenbrud.
Ingen, absolut ingen skal kalde mig utroværdig.
jeg siger ikke du er utroværdig , det er sprogbrug der på virket , vis man bruger bi ord , virker man simpelthen mere utroværdig sådan er det , bare nu var det også lige efter en meget kort indlæg
korrekt når folk jo skriver man ikke eksempelvis jura er ikke din stærke med mere , jeg synes dog også fra start af virket det noget nedladende kommentar derfor skrev jeg også et par ekstra kommentar for jeg fattet ganske enkelte ikke det og jeg tror ej på person når de ord bruges
hvorfor skrive Sludder og vrøvl med mere og så er linjen lagt til at køre med nedladende ord , man skal aldrig bruge disse bi ord de er rent ud sagt kun støj der kun har en ting og det smadre en tråd for man træder oven på den anden og de ord giver ingen viden videre det kan kun medføre der kommer mudderkastning i tråd og det vel det der er ønsket vis der bruges disse ord , for alle ved man finder sig i biord for svares igen og så starter bi ord kampagne
grunden også til jeg det virker mest som personlige nedladende det svar er sludder og vrøvl , bliver underbygget af 2 korte linjer tekst altså ikke videre meget underbygget vis kommer med det er sludder og vrøvl underbygger man det ekstrem grundigt og vis ikke gør det virker disse ord endnu mere som nedladende ord for det siger nok du mener et eller andet om den person , det virker sådan på mig og måske også på ham
husk ved bi ord bruges over skygger det hvad du siger og grunden til nok bruger disse ord er der ingen logisk grund til det , men det træder oven på folk og man får fokus væk fra hvad du mener man kigger på bi ord og når det bruges det siger mere du har en personlige mening om den person derved tror jeg ikke på hvad du skriver da du kun skriver for at være nedladende når de ord skal bruges .
nu var ej mig du startet nedladende mod , men jeg tror ej på dig da du skrev nedladende til en anden fra start af og oveni skriver du meget kort svar ved brug de ord , du skrev senere nedladende til mig i tråden
jeg har bare en evig passion i at hjælpe andre bruger