Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback og råd til min hjemmeside

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Slagelse
Tilmeldt 28. Jan 12
Indlæg ialt: 667
Fra  Wisely Consulting Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg er begyndt og skrive på it-smart bliv klog på computeren og er begyndt og skrive en masse. men dog ved jeg ikke hvad jeg skal have af reklamer på siden, da jeg også skal tjene lidt penge på. dette theme er ikke rigtig reklame venlig, så jeg søger lidt hjælp her om i ved hvor jeg kan have reklamer eller om i har et godt theme til mit brug.

Med Venlig Hilsen
Casper Hansen

www.it-smart.dk 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:34

Hav nogle affiliate bannere på siden, som har relation til computere? Webhosting, pc udstyr, m.m - eventuelt Google Analytics?

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 20:52

Drop det der med at man skal se en video før man må komme ind på dit site, på den måde vil din side ikke få succes. Tænk langsigtet istedet for kortsigtet.

- Alexander Baandrup Larsen

Fra Slagelse
Tilmeldt 28. Jan 12
Fra  Wisely Consulting Skrevet kl. 20:55

Man skal ikke..
Jeg er heller ikke færdig. 

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 21:43

Giver så meget den gode mand Alexander evigt ret! Hold kæft hvor er det irriterende den popper op! Du skal ikke tænke på, at lave penge med det samme! Det sker ikke  bare lige sådan... Det der irritere jo dem der skal læse... Gør det, at du får skabt en god grundbase/grundfase med godt indhold og nogle faste læsere, så kan du sætte reklamer ind på begrænset vis. Det er ihvertfald min mening!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:01

videoen på siden

lidt ærligt med videoen man skal klikke for at få den væk men i det mindste er der en knap der kan ses , dog i i Explorer internet browser kan jeg ikke se lukke knappen , den kan jeg kun se i google chorm .

videoen den er nok lige lovlig meget den kommer frem når jeg klikker videre undersider kommer den igen fjern video 

titler google 

ved seo der bruges kun domæne navnet , det er en fordel i seo at bruge nogle af sine kerne det giver oveni lidt flere klik fra google af og husk google viser nu op til 70 tegn i titlen 

url på siden

url i ikke ret seo venlig http://it-smart.dk/?p=56 lav dem sådan her http://it-smart.dk/regler-for-facebook-konkurrencer det giver lidt mere sigende url og giver flere klik 

social medier

google plus på siden og overveje twitter på siden og sørg også for de får en masse likes 

punkter højre side menu 

god ide fjerne alle de punkter hvor står post i højre menu den række hvor der står plug in  , , themes support forum,  suggest idea med mere 

kontakt side

du virker simpelthen så god hvad jeg oplevet dig lave , det er simpelthen super så meget du ved om facebook , derfor lav en kontakt siden , med kontaktformular og gerne også din mail 

reference side

lav en reference siden du laver utroligt godt arbejde , du fortjener masser af kunder db

ordbog på siden

det kunne være smart du lavet de som wiki ordbog nærmeste så har en ordbog omkring alt hvad der har med facebook at gøre klart mange flere vil linke til siden så

titler

en lille seo fordel du laver under titler på siden 

1 h1 hver siden og laves h2 og h3 til alle under emmer det hjælper også lidt på overskueligeheden på lange sider med tekst

viden den er super 

viden på siden den er stor jeg ved du kan levere den perfekte vare forsæt med det,

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 22:03

Men det kryds man kan trykke på for at lukke boksen ned er meget diskret :/ Og den boks skal ifølge mig slet ikke være der!

Ellers en flot side :) Du kunne jo lave affiliate links i blog indlæggene. Anmelde en eller anden ting også lave et affiliate link til stedet hvor man kan købe det.   

- Alexander Baandrup Larsen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:24

Hej Casper

Jeg er fuldstændig enig med din egen opfattelse af det theme du har. Jeg synes derudover også, at det er er en anelse kedeligt at se på, siden bliver grå i grå. Dette kunne afhjælpes med nogle billedet på siden.

Med hensyn til reklamevalgene er det vigtigt at du indkredser din målgruppe og dens interesser og ikke mindst dens bevægelse på nettet. Analyser din målgruppe, og find herefter de bedste reklamealternativer.

Med venlig hilsen

- Henrik Krog Jensen

Fra Slagelse
Tilmeldt 28. Jan 12
Fra  Wisely Consulting Skrevet kl. 22:38

Jeg har opdateret siden lidt.

Fra Slagelse
Tilmeldt 28. Jan 12
Fra  Wisely Consulting Skrevet kl. 22:42

Mikael christiansen:
reference side

Så bliver min side overfyldt.

Mikael christiansen:
titler

Jeg er ikke god til SEO og Titler ..
Mangler en kærlig hånd

Mikael christiansen:
viden den er super 

Ja, det synes jeg også selv.
Men da jeg ikke er så god til SEO for jeg ingen besøgende..

Mikael 
Man kan altid bruge dine feedback!;o) 

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)