Med al respekt Niels, det ved du præcis ligeså meget om som os andre Det kan være en smart måde, som jeg skriver overfor, hvorpå man få paypalkonto, man får e.mail og man får bankkonto nr.
Ikke svært at forstå, men hvis jeg ikke lige havde danske bank, tager overførslen fra dig også nogle gange 3-4 dage
Hej
Overførelser, fra danske bank kontoer, sker øjeblikeligt......Er det fra bank til bank, så sker det med et døgn forsinkelse.
Jeg har selv Danske Bank, og kan fortælle dig at der ikke er noget belæg for at det tager de antal dage. Overfører jeg penge til udlandet, så har de dem faktisk allerede dagen efter. Så enten har jeg en rigtig god afdeling, eller også er der noget jeg ikke forstår.
Hvis man er opdraget ordenligt skriver man iværtfald ikke sådan noget på et offentligt forum.
Entrepreneur - Jan:
Og jeg skammer mig ikke over at skrive det, for hans forældrer har åbenbart ikke opdraget ham, så kan jeg jo passende gøre det ved at svare.
Her opdrager du ikke nogen - du skaber bare mere debat om dit indlæg, og tråden.
Jo, jeg gør ham opmærksom på at det er spild af vores tid. Og hvis han så har den mindste selvrespekt så kontakter han en moderator og beder om at få indlægget slettet.
Men du kan da bare klare det for ham.
OG i øvrigt troede jeg at man skulle have et kreditkort for at kunne anvende en paypal konto til at kunne modtage/sende betalinger på og sætte penge ind, da de trækker et beløb på et kort for at validere tilstedeværelsen af en bankkonto man har adgang til ved at de skriver en kode.
Hvilken opdragelse har en knægt der vil nedværdige sig til at tigge om dkk 14 på et iværksætterforum?
For man kan sq da ikke synke lavere. Og jeg skammer mig ikke over at skrive det, for hans forældrer har åbenbart ikke opdraget ham, så kan jeg jo passende gøre det ved at svare.
Hvad betyder ordet "tigge" for dig???.... For jeg ser ikke han tigger nogen steder.... Og Mht opdragelse , hvorfor skal den nu nævnes??.... Kunne jo være han i sidste ende er bedre opdraget end dig... ?.... For du flipper da godt nok over ingenting..