Hvorfor er det typisk jer der bare skal gå rundt og komme med de her dumme og latterlige kommentarer. Jeg tror udmærket godt marmut ved at ikke alle vil bruge sin tid på dette, men hvorfor skal du gentage det. Marmut er da ret lige glad med om du ikke vil bruge din tid på det - og hvis du ikke vil bruge tiden, er der ingen grund til at kommentere på indlægget. |
bulldesign.dk:Hvorfor er det typisk jer der bare skal gå rundt og komme med de her dumme og latterlige kommentarer. Jeg tror udmærket godt marmut ved at ikke alle vil bruge sin tid på dette, men hvorfor skal du gentage det.
Marmut er da ret lige glad med om du ikke vil bruge din tid på det - og hvis du ikke vil bruge tiden, er der ingen grund til at kommentere på indlægget.
Hej
Det er nok for at få stoppet en, der hvert 11'te minut vil blive ved med at skrive i sit eget indlæg......
En ting er at be om hjælp, en anden er at be om penge....og allerede her lyser alle mine røde lamper.....og det er ikke kun dem i soveværelset jeg snakker om.
/Kenneth