Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler kun 14kr på paypal!

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)
Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 19:31 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Hans Stokholm Kjer:

Næppe.
Vi er gode og venlige, når det handler om rådgivning af iværksættere, men selvom jeg sagtens kunne tåle at miste 14 kr. gider jeg simpelt hen ikke bruge min tid på det.
Det gjorde jeg så alligevel - uden at du fik dine 14 kr.

Bare ærgerligt.

Hans

Hvorfor er det typisk jer der bare skal gå rundt og komme med de her dumme og latterlige kommentarer. Jeg tror udmærket godt marmut ved at ikke alle vil bruge sin tid på dette, men hvorfor skal du gentage det.

Marmut er da ret lige glad med om du ikke vil bruge din tid på det - og hvis du ikke vil bruge tiden, er der ingen grund til at kommentere på indlægget.

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:35 | Låst

bulldesign.dk:

Hvorfor er det typisk jer der bare skal gå rundt og komme med de her dumme og latterlige kommentarer. Jeg tror udmærket godt marmut ved at ikke alle vil bruge sin tid på dette, men hvorfor skal du gentage det.

Marmut er da ret lige glad med om du ikke vil bruge din tid på det - og hvis du ikke vil bruge tiden, er der ingen grund til at kommentere på indlægget.

Hej

Det er nok for at få stoppet en, der hvert 11'te minut vil blive ved med at skrive i sit eget indlæg......

En ting er at be om hjælp, en anden er at be om penge....og allerede her lyser alle mine røde lamper.....og det er ikke kun dem i soveværelset jeg snakker om.

/Kenneth

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 19:37 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

bulldesign.dk:

Mammut er klart ligeglad med, hvad jeg vil bruge min tid på, men jeg er ikke ligeglad med, om Amino udvikler sig til et sted, hvor børn kan diskutere ligegyldigheder.
Derfor reagerer jeg på indlægget.
Min tanke er, at hvis andre børn ser, at man kan lykkes med at låne penge til en pose bolcher ved at skrive et indlæg, så vil mere og mere at fokus fjernes fra den iværksætterhjælp, som det hele handler om. Men hvis man opdager, at nogen hellere vil bruge Amino på noget seriøst, så tænker man sig, at de måske tænker sig om, før de opretter tiggerindlæg - endda i en kategori, der handler om E-handel og online marketing.

Venlig hilsen

Hans

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 19:38 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Nu opfatter jeg trådstarteren indlæg som mange andre - send mig penge

Hvorfor kan ikke tage fat i mor eller far og få overført 14 kr.

Han har ingen profil = ingen trust

Det kunne lige så godt være et indlæg der kommer meget langt sydfra

100 personer af 14 kr. så står der 1400 på hans konto

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:40 | Låst
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Johnny Nielsen:

Som jeg tidligere har skrevet, overføre jeg pengene først til jeres netbank :)

men det er måske svært at forstå?? 

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 19:41 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kenneth:

Hej

Det er nok for at få stoppet en, der hvert 11'te minut vil blive ved med at skrive i sit eget indlæg......

En ting er at be om hjælp, en anden er at be om penge....og allerede her lyser alle mine røde lamper.....og det er ikke kun dem i soveværelset jeg snakker om.

/Kenneth

Jeg giver dig fuldstændig ret i det du siger. Jeg synes bare personligt selv at det er latterligt med den kommentar han kommer med. Og var der ingen der havde kommenteret dette indlæg havde det faldet tilbage på listen stille og roligt, og dermed havde der ikke været så meget aktivitet i indlægget. Så var der måske en flink amino der havde sendt ham en PM.

Jeg ser gentagende gange hvor "Folkudtrykker deres ligegyldige mening for trådstarteren"

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 19:43 | Låst

marmut16:

Johnny Nielsen:

marmut16:

Johnny Nielsen:

Ikke svært at forstå, men hvis jeg ikke lige havde danske bank, tager overførslen fra dig også nogle gange 3-4 dage

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6570
Fra  TextReactor Skrevet kl. 19:44 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Johnny Nielsen:

Prøv at læse hans indlæg igen. Han skriver:

1) Jeg overfører 14 kr til din konto fra min danske bank

2) Du overføre 14 via paypal til mig.

Det betyder at man har de 14 kr på sin konto inden han skal have dem. Det drejer sig ikke om snyd eller tiggeri, men blot om en tjeneste han beder om.

Johnny Nielsen:

Man behøver ikke at komme sydfra for at snyde - og igen - han overfører pengene først inden du skal overføre via paypal.

Men jeg vil giver jer ret i at det ikke er helt gennemtænkt fordi hvad er så vigtigt at han SKAL købe det nu og ikke kan vente de 3-4 dage før han kan have overført pengene? 

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:48 | Låst

Niels Henriksen:

Johnny Nielsen:

Prøv at læse hans indlæg igen. Han skriver:

1) Jeg overfører 14 kr til din konto fra min danske bank

2) Du overføre 14 via paypal til mig.

Det betyder at man har de 14 kr på sin konto inden han skal have dem. Det drejer sig ikke om snyd eller tiggeri, men blot om en tjeneste han beder om.

Johnny Nielsen:

Man behøver ikke at komme sydfra for at snyde - og igen - han overfører pengene først inden du skal overføre via paypal.

Men jeg vil giver jer ret i at det ikke er helt gennemtænkt fordi hvad er så vigtigt at han SKAL købe det nu og ikke kan vente de 3-4 dage før han kan have overført pengene? 

Endelig en med lidt sund fornuft, som samtidig læser tingene igennem :)

Tak Niels :)

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 19:48 | Låst
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

bulldesign.dk:

Hans Stokholm Kjer:

Næppe.
Vi er gode og venlige, når det handler om rådgivning af iværksættere, men selvom jeg sagtens kunne tåle at miste 14 kr. gider jeg simpelt hen ikke bruge min tid på det.
Det gjorde jeg så alligevel - uden at du fik dine 14 kr.

Bare ærgerligt.

Hans

Fordi folk som os der kommenterer på den slags ligegyldiger helst er foruden den slags latterlige indlæg.

Og fordi vi er så narcisistiske og egocentrerede at vi aldrig hjælper andre med råd og vejledning gratis (Ironi kan forekomme i den sidste sætning).

Og så kan jeg jo passende spørge dig om følgende:

Hvilken opdragelse har en knægt der vil nedværdige sig til at tigge om dkk 14 på et iværksætterforum? 

For man kan sq da ikke synke lavere. Og jeg skammer mig ikke over at skrive det, for hans forældrer har åbenbart ikke opdraget ham, så kan jeg jo passende gøre det ved at svare.

OG hvem siger ikke at den slags samtidig kan være et scam? Man får en paypal konto og man får et bankkontonr., samt en mailadresse der kan spammes og måske med software der giver adgang til brugerens pc osv osv

Fri os for den slags pladder.

Køb ren argan olie her

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)