Hej. Jeg hedder Joachim Majgaard, jeg er en ung iværksætter bosat i Aalborg. Jeg går rundt med en idé, som skal føres ud i livet. Jeg har to investorer bag mig, men mangler en programmør som vil gå 100% ind i projektet. Som en slags partner. Jeg ser helst at du er bosat i Jylland.
Nu har jeg ikke så meget forstand på programmering osv. Men det skal være en dansk hjemmeside, men som også skal kunne programmeres sådan at turister også kan befinde sig på hjemmesiden.
Forstår ikke du vil have han skal bo i NordJylland, alle møder kan holdes over Skype - du kan via teamview se hinandens maskine, skal du ha en programmør i døgndrift koster det ikke så lidt.
Kom med lidt flere oplysninger eller foretrækker du det i en PM til den rette..?
fordi jeg ikke gider sidde foran skype hele tiden. Det skal være en jeg kan få kontakt med at all times. Jeg kommer ikke med flere oplysninger herinde, hvis nogen er interesseret, kan i skrive til min mail. Hvis i er programmør, og mangler et projekt at bruge sin tid på er i velkommen til at kontakte mig, så skal jeg gerne fortælle nærmere :-)