Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger tilbud på ny hjemmeside

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Auning
Tilmeldt 15. Nov 11
Indlæg ialt: 176
Fra  VDL Media - www.SPORT45.dk - www.ALTsport.dk Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg driver i dag en sportsportal, men da der er flere ting i mit nuværende system der ikke spiller 100% går jeg med tanker om, om det måske var på tide og få lavet en helt ny side. Tankerne er også kommet fordi vi/jeg overvejer at udvide med flere forskellige sportsgrene.

Derfor søger jeg et godt tilbud således jeg har en ide om hvad prisleje et sådan system vil koste og om omkostningen vil være for stor i forhold til indtjeningen er lige pt.

Siden skal have en forside hvor alle nyheder bliver vist, og så skal der være undersider, med hver enkelt sportsgren, således at bruger A der kun vil læse om sport B kan gå direkte ind på sport B’s underside.  (www.sportTESTside.dk/sportB) Hvordan designet lige skal være har jeg ikke lagt mig 100% fast på men jeg har da en ide.

Det skal være muligt at man løbende skal kunne udvide siden med nye sportsgrene, og derfor skal det være nemt at lave en ny underside ud fra skabelonen af designet.  Med nemt mener jeg for en der ikke er kyndig i at lave hjemmesider.  Hvad siden skal kodes i et jeg lidt ligeglad med, bare det virker !  Kommer alligevel til at betale mig fra kodning løbende, da jeg ikke selv kan kode.

Bemærk det er ikke 100% sikkert at jeg allerede vælger at skifte system, da det godt kan være det pt er for dyrt i forhold til indtjeningen, og at jeg derfor må udskyde mine planer et stykke tid.  Denne tråd skal mere ses som at jeg ønsker et godt tilbud, jeg ikke kan sige nej til ;)

Jeg ser også MEGET gerne at det er muligt at konventere min nuværende bruger database med over i et evt nyt system. Således at folk ikke skal oprette ny bruger samt at mine nuværende nyheder ikke går tabt.

Jeg har prøvet at skrive ned hvad jeg søger, kan godt være alle udtryk ikke er de helt rigtige, men det burde give et billede af hvad for en side det er jeg søger et godt tilbud på :

Admin del :

Kunne rette/slette kommentarere i nyheder/forum/chat/replikboks

Skal kunne give forskellige bruger niveauer, så man feks kan se lukkede forums, blive skribent, forum admins osv

Lave bruger grupper således gruppe A kan se et lukket forum kun lavet til dem.

Super admin skal kunne lave ny underside

Godkende links

Kunne udsende nyhedsbrev

Bruger del :

Brugeren skal kunne vælge hvad side man vil være på, når man besøger siden og er logget ind.

Info tekst om brugeren

Billede

Gæstebog

Besked/mail system

Mulighed for at ansøge om at skrive en blog, dette vil blive vist på de forskellige undersider, så man skal have mulighed for at kunne krydse en eller flere sportsgrene af.

Nyheds system :

Skrive nyheder / godkende brugertilføjet nyheder

Kunne vælge  hvad del  af siden der skal vise nyheden.  (alle nyheder skal være på forsiden, men nogle nyheder dækker over flere sportsgrene og skal kunne være på flere af undersiderne.)

Indsætte billeder i nyheder

Man skal kunne skrive billedtekst til nyheder

Lave kladder til senere godkendelse

Kunne bestemme hvornår en nyhed skal publiceres

Et avanceret billede system som er nemt at søge i, hvor det er muligt at lave mapper under hver sportsgren.

Feks. Sports A har:  Logo mappe  // Kamp billede mappe // profil billede mappe

Nyheder skal automatisk komme ud på vores Facebook kanal

Mulighed for at kommenter på nyheder.

Forum :

Oprette tråde

Svare på tråde

Lave afstemninger

Admin skal kunne oprette nye forums, åbne som lukkede samt kunne rette i alt i forum.

Forum rank

Chat :

Der skal være en eller anden form for chat, evt en man kan slå til og fra

Livescore program:

Vi bruger PT cover it live, men jeg vil gerne have et livescore program som er på min side.

Video :

Vi har pt både video indslag, og livestreamning på vores side, og til video indslag bruger vi Youtube, men jeg kunne godt tænke mig at de lå hos mig såfremt det var muligt at lave noget der var tæt på at være så nemt som der.

Banner system :

Skal kunne vælge hvad bannere der skal være i rotation på hvilke pladser, og på hvilke under sider

Statistik system således der er styr på hvor mange visninger hvert banner har fået.

Mulighed for at slå reklamer til i nyheder / man skal kunne vælge at der i SPORT A’s nyheder skal være reklamer mens der ingen skal være i SPORT B’s

Mulighed for at man i nyheds systemet kan vælge en reklame. Således at man hvis nu man har lavet en nyhed om at klub A’s sponsor skal nævnes hver gang klub A er i en nyhed, har den mulighed at vælge at klub As sponsor kommer i nyheden.

Mulighed for at man kan gøre sådan at hvis en skriver feks BT i en nyhed eller i forum, så bliver det automatisk til et link, hvor det selvfølgelig er vores aff. Link (dette er set på feks pokernet.dk hvor lad os sige partypoker automatisk bliver deres link til partypoker)

SEO :

Siden skal være sat op korrekt SEO og der må gerne være installeret værktøjer således jeg kan ændre i tekst osv

Statistik program

Facebook likes osv på nyheder samt twitter og alle de andre ting der findes.

VDL Media driver flere portaler, skal vi hjælpe med at drive din ? kontakt os for mere info. 

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 16:22
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Jeg kan høre at du ved hvad du vil have, så prøv at slå det op som en opgave på Amino Freelancer. Der sidder dygtigt folk klar :)

- Alexander Baandrup Larsen

Fra Auning
Tilmeldt 15. Nov 11
Indlæg ialt: 176
Fra  VDL Media - www.SPORT45.dk - www.ALTsport.dk Skrevet kl. 14:45

Var faktisk der jeg troede jeg smed den ind, må vist hellere lige se mig lidt bedre om her på amino ;)

VDL Media driver flere portaler, skal vi hjælpe med at drive din ? kontakt os for mere info. 

Fra København
Tilmeldt 2. Mar 12
Indlæg ialt: 54
Fra  Vivaweb Skrevet kl. 17:58

Hej mit team kan godt lave det til en fornuftig pris 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)