Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søgeord på bla. google

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 2 person

Angrybird:

Bestemt, Men det optimere ikke din rank. Det var det som jeg fik en antydning af. Uden Description har man intet at vise frem overfor sine kunder.

vh AB

Så du kan med sikkerhed sige, at CTR i de organiske resultater ingen indflydelse har på ranking?

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 12:32

Thomas Rosenstand:

Angrybird:

Bestemt, Men det optimere ikke din rank. Det var det som jeg fik en antydning af. Uden Description har man intet at vise frem overfor sine kunder.

vh AB

Så du kan med sikkerhed sige, at CTR i de organiske resultater ingen indflydelse har på ranking?

Orv ja du har faktisk fat på noget derCool. Men stadigvæk med en god decription og ingen ctr så forbedre det ikke din rank, det er det jeg vil frem til.

Så nu kan du spørge dig selv igen thomas, nu når vi snakker decription har den nogen indflydelse på din rank hvis du aligevel ikke får nogen bedere ctr af det?

vh AB

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 13:04

Angrybird:
Så nu kan du spørge dig selv igen thomas, nu når vi snakker decription har den nogen indflydelse på din rank hvis du aligevel ikke får nogen bedere ctr af det?

Naturligvis ikke. Men jeg antager da, at det er implicit, at der skrives descriptions, der forbedrer CTR. Omvendt kan en direkte dårlig description jo gøre CTR lavere - med måske deraf følgende dårligere ranking.

Altid gå efter højeste fællesnævner - så går det aldrig helt galt.

Tilmeldt 27. Sep 10
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 13:41

Tror ikke vi når længere her :) Decription giver bedere ctr som giver bedere rank. Decription giver ikke direkte bedere rank. Men bedere ctr som forbedere din rank.

vh AB

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 13:46
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Angrybird:

Tror ikke vi når længere her :) Decription giver bedere ctr som giver bedere rank. Decription giver ikke direkte bedere rank. Men bedere ctr som forbedere din rank.

vh AB

Det er nemligt rigtigt modsat det første du skrev nemlig:

Pas nu på hvad du siger :) Description er ikke vigtig seo mæssigt! :)

Meta description er meget vigtigt SEO-mæsigt af flere årsager, som Rosenstand rigtigt påpeger.

God weekend.

Tilmeldt 27. Sep 10
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 17:15

Nu hopper jeg lidt i det kan jeg godt se... Nu prøver jeg IGEN en gang for alle:

Description er ikke vigtigt rank mæssigt, hvis ikke din ctr stiger i henhold til din nye decription.

vh AB

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)