Hej, Jeg er ved at optimere vores side www.partybutikken.dk med søge ord og tekster. Er dog meget i tvivl om især hvad Google kigger på, men i det hele taget hvad der er mest optimalt. 2) Læser google produktbeskrivelsen, som jeg skriver om hvert produkt? Hvad er vigtigst spørgsmål 1 eller 2? Jeg er meget forviret over hvordan jeg får den mest optimale hjemmeside med søgeord, er der kun adword der får os frem eller kan det lade sig gøre at få flere besøg uden googels ADword? Vi har webshop hos Dandomain. Lars K |
Title og description vises i søgeresultanterne, så det er vigtigt at de er indbydende.
Lars K:Læser google produktbeskrivelsen, som jeg skriver om hvert produkt?
Ja, derfor er det også vigtigt at du skriver unikke beskrivelser, så du ikke bliver ramt af DC
Lars K:Hvad er vigtigst spørgsmål 1 eller 2?
Begge ting skal være på plads
Lars K:Jeg er meget forviret over hvordan jeg får den mest optimale hjemmeside med søgeord, er der kun adword der får os frem eller kan det lade sig gøre at få flere besøg uden googels ADword?
AdWords er de uorganiske søgeresultater hvor du køber dig til placeringer. Hvis du gerne vil have en god placering i de organiske resultater skal du lave eller få en til at lave noget SEO arbejde.
Hvis du gerne vil have styr på SEO kan jeg anbefale SEO-LEX
- Alexander Baandrup Larsen