Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kreditkort paa Paypal Standard Payment

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. May 07
Indlæg ialt: 245
Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ved at saette PayPal op til at haandtere betaling paa min webshop. Desvaerre er jeg stoedt paa et problem som jeg ikke kan fixe, derfor haaber jeg at der er nogle kloge mennesker herinde der kan hjaelpe mig med at finde en loesning.

Problemet er at naar kunden har afsluttet sin handel paa min webshop og bliver videresendt til Paypal, bliver kunde praesenteret for en log-in screen(se Screen 1). Hvis kunden oensker at betale med kreditkort uden at vaere oprettet paa Paypal skal kunden klikke i bunden af siden. Desvaerre sys jeg ikke der er hensigtmaessigt at der virker saadan, saa jeg vil gerne aendre det saa kunden bliver preasenteret for kreditkort delen automatisk(se Screen 2), og saa kan logge ind hvis de har en konto hos Paypal.

Nogen der ved om det er muligt eller hvordan jeg eventuelt kan goere det mere salg-venligt?

Screen 1:

Screen 2:

Paa forhaand tak,

/Nicolaj

Fra København
Tilmeldt 3. Feb 12
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 22:45

Faldt lige over dette billed, da jeg sad og gik min egen PayPal account igennem. Måske du kan bruge det til noget. :-)

Hvis du har en opgave der kræver en professionel fotograf med lave priser, så kontakt os for en uforpligtende snak! 

Fra Odense
Tilmeldt 8. Mar 08
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 18:33

Jeg har prøvet det samme da jeg testede min paypal løsning.  log ind siden kom frem, men det var fordi jeg brugte min egen email adresse, som der er oprettet en paypal konto til. prøv en anden email adresse, når du tester din paypal..

Håber det kan hjælpe dig

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)