Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på Wordpress side

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har været igang med at lave min første hjmmeside. Jeg har lavet den i Wordpress, da det er det nemmeste at arbejde med som nybegynder.

Siden handler om håndbold, og det er meningen at der skal blogges en hel masse, skrives nyheder, anmeldelser osv.

Tag lige et kig på siden, og giv mig gerne lidt feedback: http://haandbold-snak.dk/

Hvis der er nogen som har nogle guldkorn angående SEO, så er disse også meget velkomne. :)

Håber på noget konstuktivt - har trods alt ikke så stor erfaring.

/Rasmus

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 13:48

Du mangler en hel del på din side som kunne forbedres ang. SEO.

Der findes efterhånden et utal af forskellige SEO plugins til wordpress og en af dem kunne jo være "All in One SEO Plugins" Med den vil du kunne styre flere forskellige ting på en wordpress side som du normalt ikke kan via backend. Som at give din forside en <title> og ikke bare have url adressen.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:53

Fedt baggrundsfoto!

Men det er meget kikset, at det repeteres! Det duer ikke! Da du samtidig har et banner, du overhoved ikke anvender, vil jeg foreslå at overveje at skifte om, så du bruger baggrundsfotoet til at fylde (dele af) banneret ud.

Noget andet er dine teasere. De virker ikke helt prof. Fx skriver du om AG København - Vejen til toppen:

"I dette indlæg vil jeg prøve at ridse op, hvilke store resultater AG København på nuværende tidspunkt har opnået – både nationalt og internationalt. Jeg vil samtidigt prøve at spå om, hvad fremtiden vil bringe."

Lad være med at remse dig selv op og hvad du vil gøre... Prøv i stedet noget i stil med:

"Artiklen her ridser op, hvilke store resultater AG København pt har opnået – både nationalt og internationalt. Men hvad kan fremtiden byde på? Læs artiklen og skaf dig et overblik over AG Københavns videre færd..."

Eller noget i den stil. Folk skal nok vide, at det er dig, der står bag artiklen, for du sørger selvfølgelig for at fremhæve dit navn som artikel-forfatter.

Fra Slagelse
Tilmeldt 28. Jan 12
Indlæg ialt: 667
Fra  Wisely Consulting Skrevet kl. 14:03

Meget flot lavet, men jeg havde dog været lidt mere stolt af dig hvis det var dit eget design.

Men godt gået alligevel dog SEO kunne godt skrives bedre..

og login hvad skal det bruges til  kontrolpanel er ikke særlig spændende 

god baggrund - men stadig en del der skal skrives osv i nu 

Good Luck!;-)

Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 602
Fra  Hussing Film & Foto Skrevet kl. 14:04

Det er jo altid dejligt med flere sites om sport, det kan os sportsnørder jo godt lide :-)

Hvordan gør du med billeder? Jeg kan se at det øverste er fra Scanpix - har du en aftale med dem om at kunne bruge deres billeder?

Mange hilsner

Mads

Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk

Tilmeldt 4. Mar 12
Skrevet kl. 14:06

Tak for svarene!

Alexander: Har installeret det plugin, og tror det med titlen er fikset - jeg må lære mere om SEO...

Poul: Det er rigtigt at det ikke virker godt, når billedet repeteres, men hvad gør man så? Finder et større billede til baggrunden, eller er det bedst helt at droppe et baggrundsbillede frem for en baggrundsfarve?

Du har helt ret i det med teaseren - nu jeg læser den igennem, så virker den ikke så fængende. Det må jeg lige få fikset.

Tilmeldt 4. Mar 12
Skrevet kl. 14:10

Mads: shit, det har jeg slet ikke tænkt over. Ved du noget om, hvordan reglerne er angående det?

Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 602
Fra  Hussing Film & Foto Skrevet kl. 14:13

Rajus6:

Mads: shit, det har jeg slet ikke tænkt over. Ved du noget om, hvordan reglerne er angående det?

Reglerne er sådan, at du ikke må bruge billederne uden at have en aftale om at kunne bruge dem.

Og hvis du bliver ved med at bruge dem, så kan de retmæssige ejere komme efter dig, med et par fine store regninger... 

Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk

Tilmeldt 4. Mar 12
Skrevet kl. 14:16

Tak for advarslen. Findes der ikke sider som har billeder, som frit kan benyttes?

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 14:18

Overordnet synes jeg det er en flot side, det er dog vigtigt at du får styr på det med rettighederne...

Du har ikke noget favicon, men det er en mindre detalje

- Alexander Baandrup Larsen 

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)