Hej Aminoer |
Ja lige pt. Teksten er jo ikke verificeret endnu så kom lige med en update når den er det. Fordi der er jo ikke noget ved det hvis det bliver slettet igen
Hej Aminoer |
Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.
Ja lige pt. Teksten er jo ikke verificeret endnu så kom lige med en update når den er det. Fordi der er jo ikke noget ved det hvis det bliver slettet igen |
Med venlig hilsen
Brian Jørgensen lobib.dk
Der er jeg stærkt uenig lykkebjerg, han kan da drikke af den linkjuice der måtte være indtil den bliver pillet ned. - Jeg synes måske det eneste dumme i dette tilfælde, er at nævne du har gjort det. |
Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau
Det er jo et helt vildt godt link at få :O Smart - Alexander Baandrup Larsen |
Gammelt cowboy trick ;-) Men fremover, så husk ikke at snakke om det åbent. Hvis denne tråd så ranker på 'Den store danske encyklopædi', så vil det være ret åbenlyst at du prøver at markedsføre din side :) @ Simon / Lykkebjerg Hvis tråden bliver taget ned igen, så bliver al linkjuice også fjernet. Så kan det godt være han har haft en lille smule glæde af den så længe den ligger der, men når linket så bliver fjernet, så sender det et usundt signal til Google. Aldrig godt at fortælle Google at hjemmesiderne fjerner ens link, så hvis linket ender med at blive fjernet, har Sasa tabt mere, end han har vundet. |
Jah det var ikke så smart. Skal vi ikke bare lade vær med at kommentere yderligere i denne tråd |
Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.
@ Casper |
Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau
Jeg havde ikke lige tænkt at det var linkjuice der var målet. Jeg tænkte at det var for at det skulle være permanent. |
Med venlig hilsen
Brian Jørgensen lobib.dk
Du kan hente tidligere versioner frem (verificeret som ikke verificeret) via lidt URL manipulation. Der er dog både noindex og canoncial tag, målrettet URL med verificeret version. Personligt synes jeg det er en sjov linkbuildings diciplin, at skabe indhold som blandt andet har potentiale til at få links fra sider som Den Store Danske. Først og fremmest skal man have en forståelse for deres generelle regler, og efterfølgende dykke ned i forskellige artikler, for at se hvordan man kan udvide dem. Her er et eksempel . |