Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Èn der kan hjælpe med gode råd ifm. forretningsidé?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fået tilbudt forhandling af et produkt i Danmark, som jeg tror der vil være et fint potientale i.

Det drejer sig om salg af et prisbilligt produkt der henvender sig til rigtig mange og foregår kun via hjemmeside.

Konceptet kører i flere lande allerede og jeg har selv købt det flere gange.

Konceptet er baseret på franchise.

Jeg kunne rigtig godt tænke mig noget sparring mht. dette koncept. Altså hvis der er en, der vil læse kontakten igennem og give mig noget input.

Personen jeg søger, skal ikke nødvendigvis have erfaring i franchise, men have generel forretningsmæssig erfaring med forskellige koncepter og desuden være kompetent i kontraktlæsning (som for øvrigt er på engelsk).

Jeg håber på både kontraksmæssige betragtninger, men også meget gerne vinkler og måske idéer mht. det forretningsmæssige.

Er der en (meget) erfaren forretningsmand, der vil afse lidt tid til at hjælpe? Måske mod nogle banner, logo, hjemmeside eller andet grafisk arbejde?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:14

Et stille bumb...

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:14

<<<<<<<Sidste bumb...Beklager forstyrrelsen...

Fra København
Tilmeldt 25. Nov 11
Indlæg ialt: 99
Fra  diCEPT ApS Skrevet kl. 20:22

Jeg er sikker på at der er aminoer derude, der gerne vil hjælpe, hvis de fik at vide hvilken branche der var tale om. :)

Kommer snart...

Fra Helsingør
Tilmeldt 27. Jun 11
Indlæg ialt: 277
Fra  Gurrelund Skrevet kl. 22:13

Hej Brian

Jeg vil godt kigge på det , og så lad os hvor jeg kan bidrage.

/Peter

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:38

diCEPT ApS:

Jeg er sikker på at der er aminoer derude, der gerne vil hjælpe, hvis de fik at vide hvilken branche der var tale om. :)

Det er ikke branche-specifikke råd jeg søger, da jeg er helt overbevist om at konceptet vil komme til at virke. Men mere forretningsmæssige fra nogle, der også både har prøvet nederlag og iværksætter-successer på den ene aller anden måde...

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:42

Peter Hohnen:

Hej Brian

Jeg vil godt kigge på det , og så lad os hvor jeg kan bidrage.

/Peter

Hej Peter,

det vil jeg da være rigtig glad for hvis du virkelig gider ofre lidt tid på dette. Der er nok 30-40 sider, som jeg bare vil "kaste" efter dig. Og jeg ved ikke rigtig hvilke spørgsmål jeg har, men måske en "gammel rotte" som dig ser noget jeg ikke ser - og måske kan give mig nogle spørgsmål jeg kan give mig selv og mine kommende partnere...

Hvis du ikke er helt skræmt kan du smide mig en mail på brian snabel a bannerprint punktum dk , så vil jeg være så ubehøvlet at overdænge din mailboks.

Fra Helsingør
Tilmeldt 27. Jun 11
Indlæg ialt: 277
Fra  Gurrelund Skrevet kl. 23:10

"Gammel rotte" Hvad skal jeg blive mest stødt over?  gammel eller Rotte ?

Nej det er helt ok - du får en mail om lidt!  :-)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)