Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markedsundersøgelse, lidt hjælp ønskes

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 10. May 06
Indlæg ialt: 687
Fra  BreakBuddy Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er pt. ved at lave en lille markedsundersøgelse. Jeg leder pt. efter hoteller der kan have tilknyttet motionsrum. Hvordan griber jeg dette an?
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 13:09
Jens, leder du efter hotel som HAR et motionsrum tilknyttet - eller hotel(ler) som endnu ikke har motionsrum?
Det bedste (men også det der hiver dig mest ud af din comfort zone) er den personlige kontakt direkte på hotel - så kan du sikkert med det samme ved selvsyn se deres nuværende eller manglende faciliteter og samtidig enten med det samme træffe den beslutningstager du skal have fat i - eller træffe aftale om et nyt møde.

Var det noget i den stil du tænkte på...?

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 22:15
Ja, hvis det ikke gør noget at det er tidskrævende og kedeligt, så kan du jo ringe til en masse hoteller, og spørge om de har et motionsrum. Du behøver jo ikke præsentere dig som et firma...

Men ellers kan du jo prøve at spørge Horesta, hotellernes og restaurationernes brancheforening, om de har tal på det. Jeg ved at Horesta laver alle mulige former for analyser som enten kan fås gratis eller mod betaling. Det er da et forsøg værd. Se mere på www.horesta.dk

mvh Carsten

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)