Kære med amino''er Jeg går med tanken (jo jeg gør) om at starte mit eget "vikar bureau" ;dvs. at jeg er uddannet slagter, og på landsplan søges der omkring 100 slagtere; min tanke er så at hjælpe der hvor det virkelig brænder på...:)) Jeg vil kun "leje" mig selv ud, (så det med vikar bureau er så meget sagt) på time/dag/ugebasis, og mangler et navn og slogan til mit nye "firma". Man kan jo sige det ikke er så vigtigt med navn og slogan, når manglen er så stor, men jeg synes det er vigtigt at få det præsenteret ordentligt fra starten. Jeg har dog masser af arbejde, men jeg tror det kunne være sjovt at komme rundt omkring, for bl.a at lære nye mennesker, metoder, osv. at kende, og igen; jo mere man ser jo dygtigere bliver man, og det har man jo med sig rundt en gang til!! Det kunne også være noget med at man i en butik havde problemer i slagter afd. som man kunne være med til at afhjælpe, (en slags problemknuser, da jeg har været ledene medarbejder i 2 virksomheder i de seneste 5 år, med succes) Har tænkt på noget lign. www.vikar-slagter.dk Lad mig høre ALT hvad der falder jer ind, når i læser den her tråd. Tror i på det? osv. Dbh Morten. |
Hvad med www.slagter.nu ?
Det dækker dine områder, da du jo er mere end ''vikar''.
Vh
Marianne