Shoppen ser rigtig god ud, så jeg har i stedet et spørgsmål som kunde.
Jeg står nemlig og skal bruge et par nye Apple hørebøffer til min iPhone. Jeg vil bare have de almindelige hvide der også kommer med dyret.
Så er det jeg undrer mig, fordi jeres hørebøffer her: http://billigcovers.dk/apple-earphones-med-remote-og-mic er væsentligt billigere end fx. Humac, Eplehuset, Apple selv etc.
Nu er jeg godt klar over at der er en god fortjeneste på denne slags tilbehør men jeg bliver bare lidt kopi angst når jeres pris er 139 mens de andre ligger på 229 - 249 (sjovt nok er Apple biligst).
Så er disse headsets nogen i selv importerer fra Kina (læs: 99% sandsynlighed for det er kopier) eller nogle i får fra en officiel Apple distributør?
Hej Rasmus
Tak for dit svar! Vi har en yderst venlig grossist her i Danmark, som vi køber vores covers og tilbehør af. De fleste af priserne vi kører med på shoppen er blot opstartspriser. Så du kan nok også regne ud at fortjenesten på sådan et par hørebøffer, ikke er så stor lige nu :-)
Tak for dit svar! Vi har en yderst venlig grossist her i Danmark, som vi køber vores covers og tilbehør af. De fleste af priserne vi kører med på shoppen er blot opstartspriser. Så du kan nok også regne ud at fortjenesten på sådan et par hørebøffer, ikke er så stor lige nu :-)
Jamen det lyder da dejligt, så støtter jeg gerne en med-amino :).