Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Formidling af tryk - white label løsning

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Søger en white label løsning til min hjemmeside for bestilling af tryksager; fotokalendere, visitkort, plakater mm.

Er der nogen der kender et trykkeri der tilbyder dette?

Tilmeldt 14. Aug 05
Indlæg ialt: 347
Skrevet kl. 23:07
Hej

Tror næsten alle trykkerier i dag leverer whitelabel. Det er mere et spørgsmål om at finde en der lever op til dine krav ang. leveringstid og kvalitet. Jeg bruger selv trykkerier til whitelabel opgaver, hvor de sender direkt til kunden. Der er det vigtigt for mig at produktet lever op til mine krav, da kunderne ser det som noget jeg har lavet.

Derfor har jeg valgt ud fra kvalitet og leveringstid, vil gerne formidle dig nogle kontakter hvis jeg ved lidt mere om hvad det er du vil og hvordan du vil køre det.

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 23:31
  Som Rasmus skriver, så er der mange som tilbyder dette.

I MediaMouse har vi det som vi kalder for Full Service. Det dækker bl.a. det som du spørger efter.
Fidusen med Full Service er, at hvis en kunde kommer og skal f.eks. have tryk 500 flyers og 500 kuverter til at sende flyerne ud i, så kan vi tilbyde at vi både trykker men også kuvertere, frankere og poster dem. Ligesom at man kan spare et forsinkende led i forbindelse med en hastesag, så vi så sender det færdige materiale direkte til slutkunden, i stedet for at det først skal forbi vores kunde og så sendes videre derfra.

Ideén kom oprindeligt da vi havde en kunde som for 3. gang inden for en måned kom og skulle have kørt omkring tusind foldere og en tilsvarende mængde kuverter. Der skulle så ikke så meget tankegang til at gennemskue sammenhængen. Så jeg spurgte kunden hvordan de håndterede dem efterfølgende og svaret var at deres kontorassistent sad og udskrev labels med adresserne og klisterede disse på alle kuverterne, lagde en folder i og satte et frimærke på....
....Det gør hun så ikke længere. Nu sender vi en korrektur af layoutet på tryksagen til kunden. Når de har godkendt layoutet, så sender de et Excel-ark til os med alle adresserne og så printer vi dem direkte på kuverterne og sørger for at det hele efter endt trykning bliver pakket, frankeret og sendt med kunden som afsender. Derved vil eventuelle breve som kommer retur også lande hos kunden således at man ved at brevet ikke kunne komme frem til modtageren.

Nogle af de reklamebureauer, som vi trykker for, får også sendt materialet direkte til deres slutkunde - med dem som afsender. Forsendelsen indeholder ikke noget som viser at det er os som har lavet materialet. Det eneste som kan afsløre, at det ikke kommer direkte fra vores kunde, er selve postnummeret hvorfra den første scanning af forsendelsen er foretaget. Vi ligger i Allerød og den første scanning sker enten på postcentralen i Slangerup eller i København. Så hvis reklamebureauet f.eks. ligger i Århus, så vil slutkunden kunne så på pakkens rute at den ikke kommer fra Århus, men fra Sjælland.

Du er selvfølgelig meget velkommen til at tage fat i mig hvis du vil høre mere om det .

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)