Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har vi nogen elektrikere på Amino?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

I går røg strømmen og i dag har jeg så fået diagnosen, derfor tænkte jeg at der måske var en elektriker(med firma) på Amino som kunne bruge noget arbejde, som vedkommende så selv kan ligge en dag det passer ham.

Det drejer sig om følgende opgave:

- Ny tavle
- 3 Grupper
- HPFI Relæ
- Montering

Det skal foregå i København N(2200) indenfor den nærmeste fremtid.

Skriv her eller en PB hvis det er noget for dig.
Hvis du er elektriker og har en ide om hvad det burde koste må du også meget gerne skrive, så har jeg et udgangspunkt for hvis jeg skal have et tilbud andet sted fra.

Fortsat god dag.

:: HDMI kabel ::

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 14:21

Jeg har en kammerat som tidligere var selvstændig elektriker. Men han er ansat i dag.

Husk at det skal være en aut. installatør som skal lave dette arbejde. Mere for din egen skyld.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Fra København
Tilmeldt 24. Jan 12
Skrevet kl. 14:35

Lykkebjerg:
Husk at det skal være en aut. installatør som skal lave dette arbejde. Mere for din egen skyld.

Hej Lykkebjerg.

Tak for dit svar, det skal jeg selvfølgelig huske.

Tænkte der måske var nogen elektrikere herinde i forbindelse med bl.a. SEO sektionen, så måske havde de lyst til at give et tilbud på ovenstående projekt.

Fra København
Tilmeldt 24. Jan 12
Skrevet kl. 20:00

Nu er håndværkene måske kommet hjem fra arbejde. Hvis nogen kan anbefale en elektriker i København tager jeg også gerne imod en reference i stedet. Hellere det end at ringe efter den første og bedste.

Fra Helsingør
Tilmeldt 27. Jun 11
Indlæg ialt: 277
Fra  Gurrelund Skrevet kl. 22:05

Ring til Alexander fra kela i Søborg. Han er selvstændig Aut elektriker og til at stole på. Jeg kendt ham siden han var knægt og skaffet ham læreplads i sin tid. Hils fra mig

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 22:13

Hej Laust

Hvis du bare skal have udskiftet din tavle bliver det ikke såå dyrt. Kun en smule :)

vh AB

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. Aug 08
Indlæg ialt: 557
Skrevet kl. 09:04

Hvilken slags tavle er det der skal udskiftes? :)

Fra København
Tilmeldt 24. Jan 12
Skrevet kl. 11:07

Herunder er min nuværende installation, som har vist sig at være ulovlig da der ikke er HPFI/HFI relæ.

Elektrikeren der lavede mit problem i mandags sagde at man ikke måtte bytte videre på det og jeg skulle have udskiftet det hele. Pt. har jeg en gruppe til hele lejligheden og 1 til 360V(eller hvad det nu hedder)

Så hvis jeg skal have skiftet det hele, vil jeg gerne have to grupper til lejligheden da jeg har tv, køleskab, et par computere osv på en enkel pt som jo nok er i underkanten.

Peter Hohnen:
Ring til Alexander fra kela i Søborg. Han er selvstændig Aut elektriker og til at stole på. Jeg kendt ham siden han var knægt og skaffet ham læreplads i sin tid. Hils fra mig

Tak for referencen, jeg ringer til ham her en af dagene.

Angrybird:
Hvis du bare skal have udskiftet din tavle bliver det ikke såå dyrt. Kun en smule :)

Ny tavle, 3 grupper + relæ

Hvad er "ikke såå dyrt" ?

Fik en ca pris på 5.000 kr, men kan se på nettet at det svinger fra 4000 og opefter.

Fra København
Tilmeldt 24. Jan 12
Skrevet kl. 11:12

Nå.. billedet ville ikke med i den tidligere post.

Tilmeldt 21. Mar 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:22

Det er svært at give et konkret tilbud.

At skifte tavlen ud er ikke det store problem, men der skal gøres noget for at dele din installation ud på flere grupper. Hvor omfattende det er, er umuligt at sige uden at kigge på installationen.

Jeg er selv el-installatør, jeg har desværre først lige registreret mig hos cvr og har ikke fået søgt min autorisation endnu - jeg skal lige have lidt penge på kontoen.

Ellers ville jeg hellere end gerne have været ude og give et tilbud.

Ps. husk din tavle må ikke sidde i bunden af et skab, den skal rykkes helt frem hvis det skal være efter bogen.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)