Hej Aminoer, Min makker og jeg stod for et par uger siden og havde booket og betalt for et vandrehjem værelse, og modtog en mail hvor der stod at vi kunne checke ind til kl 21. Hvis der ikke var nogen i receptionen stod der at vi skulle bruge den kode der fulgte med mailen. Omkring klokken 19.00 Var vi fremme og gik ned til hoveddøren hvor vi skulle checke ind. Der var ingen og vi prøvede derfor med koden som der stod i mailen, denne kode virkede åbenbart ikke. Men så var det jo godt at der stod et telefonnummer på døren som man kunne ringe til hvis der var problemer. Hvilket vi jo så gjorde. Vi prøvede at ringe dem op i næsten en time uden at få noget svar overhovedet!. Det hele endte i at vi til sidst gav op og måtte betale i dyre domme for at komme på et hotel, samt vi var 2 timer forsinket til det vi skulle. Dagen efter fik vi langt om længe fat i en, over telefonen og de beklagede mange gange, men vi skulle sende en email til chefen som var på ferie lige nu!. Det hele er endt ud i at vi har fået refunderet selve vandrehjem opholdet, men forventede også at de ville dække differencen til hotellet, da det er deres fejl og ikke vores at vi ikke kunne komme ind. Er vi helt galt på den, eller er vi i vores gode ret til at kræve differencen dækket af vandrehjemmet?. MVH |
jeg ville i hvertfald kræve en eller anden form for dækning af tabte penge.