Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vandrehjem lavede en fejl som gjorde at vi ikke kunne komme ind hvad kan vi gøre?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer, 

Min makker og jeg stod for et par uger siden og havde booket og betalt for et vandrehjem værelse, og modtog en mail hvor der stod at vi kunne checke ind til kl 21. Hvis der ikke var nogen i receptionen stod der at vi skulle bruge den kode der fulgte med mailen.

Omkring klokken 19.00 Var vi fremme og gik ned til hoveddøren hvor vi skulle checke ind. Der var ingen og vi prøvede derfor med koden som der stod i mailen, denne kode virkede åbenbart ikke.

Men så var det jo godt at der stod et telefonnummer på døren som man kunne ringe til hvis der var problemer. Hvilket vi jo så gjorde. Vi prøvede at ringe dem op i næsten en time uden at få noget svar overhovedet!.

Det hele endte i at vi til sidst gav op og måtte betale i dyre domme for at komme på et hotel, samt vi var 2 timer forsinket til det vi skulle.

Dagen efter fik vi langt om længe fat i en, over telefonen og de beklagede mange gange, men vi skulle sende en email til chefen som var på ferie lige nu!.

Det hele er endt ud i at vi har fået refunderet selve vandrehjem opholdet, men forventede også at de ville dække differencen til hotellet, da det er deres fejl og ikke vores at vi ikke kunne komme ind.

Er vi helt galt på den, eller er vi i vores gode ret til at kræve differencen dækket af vandrehjemmet?.

MVH
Mark 

Fra Gørlev
Tilmeldt 25. Sep 10
Indlæg ialt: 564
Fra  Rohdemedia Skrevet kl. 10:40

jeg ville i hvertfald kræve en eller anden form for dækning af tabte penge.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:46

Mark Jensen:
Er vi helt galt på den, eller er vi i vores gode ret til at kræve differencen dækket af vandrehjemmet?.

Det følger vel af erstatningsretten at I har ret til en kompensation. Spørgsmålet er så om differencen er nok til at det kan betale sig at køre sagen i retten, hvis vandrehjemmet ikke gør noget frivilligt?

/Henrik

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 11:33

Henrik Koudahl:

Mark Jensen:

Det følger vel af erstatningsretten at I har ret til en kompensation. Spørgsmålet er så om differencen er nok til at det kan betale sig at køre sagen i retten, hvis vandrehjemmet ikke gør noget frivilligt?

/Henrik

Nej det kan det bestemt ikke for differencen, men det er princippet i deres måde at behandle deres kunder, og jeg ville synes det var værd at gå i retten med blot på det grundlag.

Men det her indlæg har fået ham i tale, og han er nu villig til at give kompensation for det. :)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)