Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny produktvisning!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Viborg
Tilmeldt 13. Dec 09
Indlæg ialt: 107
Fra  DækSkifte Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Halløj,

i min konstante kamp for at tilfredsstille mine elskede kunder både i produkt, overskuelighed og service har jeg omdesignet mit produkt-view (den side hvor man kigger på et bestemt produkt).

Den ideelle produkt side ser nogenlunde således ud: Continental ContiPremiumContact 2 

Nye features er tab-systemet, hvor listen af anmeldelser og sammenlignings funktionen er nye.

Jeg vil meget gerne høre kritik/ros af siden hvis i da har noget? ;)

Jeg er ung iværksætter, som til dagligt sælger vinterdæk over nettet ;)

Tilmeldt 9. Mar 12
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 18:05

Supergodt :D og flot hjemmeside

Få lavet et flot Favicon, det for den se mere pro ud Wink

-InventiveKid

Fra Fur
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 549
Fra  LidtBedre Skrevet kl. 18:39

Hej

Det fungerer rigtig fint. Især info om f.eks. hastighed er meget overskueligt. Skal det udvides lidt, kunne der vel godt blive plads til et lille billed af dækmønsteret ud for hver dæk ? (så fås det ikke meget bedre)

Med venlig hilsen
Viggo Poulsen

Fra Viborg
Tilmeldt 13. Dec 09
Fra  DækSkifte Skrevet kl. 20:23

InventiveKid: tak, ja favicon er en af de ting jeg altid mangler på mine sider - kunne være jeg skulle tage mig sammen og lave et. :)

Viggo Poulsen: Tak, der bør faktisk være et billede oppe ved produkt teksten (billedet er jo ens ved alle størrelserne), men ved faktisk ikke lige hvorfor det ikke bliver vist. Det må jeg lige kigge på, tak! :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:10

man skal igen klikke i indkøbskurven ved vare kunne det ikke laves man kan se der er vare i kurven uden skulle klike på den.

cvr nummer op på kontakt siden igen især små computer opdager det ikke er i fodnoten og der er masser plads til overs ved de andre info på kontakt siden så sæt også der 

social logoer husk der især google plus facebook og twitter 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 12:18

Jeg bruger Chrome - og det ser da rigtig godt ud!

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Fra Viborg
Tilmeldt 13. Dec 09
Fra  DækSkifte Skrevet kl. 14:51

Mikael christiansen:

man skal igen klikke i indkøbskurven ved vare kunne det ikke laves man kan se der er vare i kurven uden skulle klike på den.

cvr nummer op på kontakt siden igen især små computer opdager det ikke er i fodnoten og der er masser plads til overs ved de andre info på kontakt siden så sæt også der 

social logoer husk der især google plus facebook og twitter 

Forstår ikke - hvis du kigger linket efter du har tilføjet varer står der da "Indkøbskurv (4 dæk - XXXX DKK)" ?? Du skal da slet ikke ind i indkøbskurven for at se, at der er varer?

God idé - jeg smider det ind der med det samme.

Det er bevidst de sociale ikoner ikke er med. Regner alligevel ikke med nogen deler et dæk med deres venner hehe :) Hvis jeg får alufælge en skønne dag, så er det dog en anden snak.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)