Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp søges akut!!! Vores nyoprettede mailserver er blevet blacklisted ved google.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København K
Tilmeldt 21. Feb 12
Indlæg ialt: 130
Fra  Liv'IN - www.livin.dk Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Har brug for seriøs IT-nørd hjælp :-/

Jeg har i lang tid undret mig over at ikke alle mine mails kommer frem. Nu har vi så fundet ud af at det kun er til google-konti de ikke kommer frem (vi får ingen fejlmelding - de forsvinder bare) - Så vores nyoprettede mailserver er altså være blacklistet ved google. Det har jeg gennem dette site fået bekræftet: http://onlinealley.com/seotools/googlebannedchecker/

domænet er livin.dk (eller mail.livin.dk)

Hvordan f... får man ændret på det?

Vi har indtil nu sendt ca. 250 emails - ingen bulk mails eller lignende - og absolut ingen spam...

Vi har brug for en løsning inden for denne uge, da vi går i luften med den nye shop om 3 uger, hvor vi forhåbentlig skal til at sende ordrebekræftelser ud pr. mail.

Jeg håber desperat på hjælp :-O

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 17:29

Hej,

Den "checker" du har prøvet, viser ikke korrekt.

Jeg har testet domæner i den, som fint kan sende og på ingen måde er blacklistet af hverken Google eller af nogen af de mest kendte RBL-servere. Og de kommer ud i random orden som enten blacklistet eller ikke.

Jeres udfordringer må ligge andetsteds.
I kan overveje at få opsat SPF validering (SPF = Sender Policy Framework) af jeres domæne.

Håber I kan bruge det.

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra København K
Tilmeldt 21. Feb 12
Indlæg ialt: 130
Fra  Liv'IN - www.livin.dk Skrevet kl. 18:04

Hej,

tak for dit svar. Jeg har kørt mine 4 domæner igennem og kun "livin.dk" kommer ud med "seems to be banned".

Jeg ved ikke hvad SPF er og hvem jeg skulle få til at sætte det op.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)