Har brug for seriøs IT-nørd hjælp :-/ Jeg har i lang tid undret mig over at ikke alle mine mails kommer frem. Nu har vi så fundet ud af at det kun er til google-konti de ikke kommer frem (vi får ingen fejlmelding - de forsvinder bare) - Så vores nyoprettede mailserver er altså være blacklistet ved google. Det har jeg gennem dette site fået bekræftet: http://onlinealley.com/seotools/googlebannedchecker/ domænet er livin.dk (eller mail.livin.dk) Hvordan f... får man ændret på det? Vi har indtil nu sendt ca. 250 emails - ingen bulk mails eller lignende - og absolut ingen spam... Vi har brug for en løsning inden for denne uge, da vi går i luften med den nye shop om 3 uger, hvor vi forhåbentlig skal til at sende ordrebekræftelser ud pr. mail. Jeg håber desperat på hjælp :-O |
Hej,
Den "checker" du har prøvet, viser ikke korrekt.
Jeg har testet domæner i den, som fint kan sende og på ingen måde er blacklistet af hverken Google eller af nogen af de mest kendte RBL-servere. Og de kommer ud i random orden som enten blacklistet eller ikke.
Jeres udfordringer må ligge andetsteds.
I kan overveje at få opsat SPF validering (SPF = Sender Policy Framework) af jeres domæne.
Håber I kan bruge det.
Dbh. John