Hej alle iværksætter! Jeg er en ung fyr på 18 som tit får ideer om ting der kunne være meget smart at starte op, og nu har jeg så fundet på en god ide som jeg er helt sikker på at jeg vil kunne få stor succes med, men der er bare et par små problemer jeg er stødt ind i. Kort om ideen: Jeg har tænkt på at starte en webshop med klistermærker som kan sætte på ens computer, iPhone, iPad, vindue, dør bil og meget mere. I kan se eksempel på det her: http://www.ebay.com/sch/i.html?_sacat=0&_nkw=macbook+decals&_nkwusc=macbok+decals&_rdc=1 Det første problem jeg er stødt ind i, som nok er den største problem ved ideen er at jeg ikke helt ved hvordan jeg kan få fat i de designs. Jeg har prøvet at skrive til 2 eBay sælger om de kunne tænke sig at sælge deres designs, men har intet svar fået fra dem. Ville være glad for hjælp til hvad jeg kan gør for at få fat i de designs. På forhånd tak! Hilsen Mahyar Ghaedi |
Er det i bund og grund ikke bare skins? De kan købes i forvejen og laves efter ens eget ønske hvis man vil det.
Hvad er grund til at du vil kaste dig over dette? Hvad kan du som konkurrenterne ikke kan?
Nu er det ikke for at lyde gammelklog, men jeg savner lidt mere dybde og bearbejdelse når folk herinde snakker webshops.
Mvh. Martin