Jeg vil hører hvordan i mener chancerne er for succes hvis jeg laver en side på dansk med produkter og beskrivelse på dansk samt danske priser, men siden man bliver sendt videre til er på engelsk.
Er det dumt eller hvordan ?
Eller skal jeg evt vælge at lave en side på engelsk?
Det er en side der kun skal have en webshop som tilknytning
Altså hvis der er grundlag for at danske besøgende også køber på den udenlandske side som du videresender dem til, så skal der nok være salg i det.
Jeg ved selvfølgelig ikke hvad webshoppen sælger? Men umiddelbart skal du se på hvor stor konkurrencen er for produkterne er på det danske marked kontra det udenlandske og derfra vurdere om der er grobund for at starte på det danske marked eller på engelsk.
Hvis du vælger at skrive siden på engelsk kan det være du gaber over for meget, men hvis konkurrencen ikke er særlig høj har du måske en stor fordel.
Jeg ved at mange vælger at købe i udlandet og flere spørg efter sikkerheden ved at købe i udlandet, her tænker jeg at hvis folk ser min danske side og finder den ærlig/sikker så er der måske mulighed for at få folk videre til købet i tyskland.
Min tanke går på at give folk det sidste skub til at købe gennem mig og få lidt info på dansk og en ca. pris på dansk selvom den side de ender på er EURO
Jamen så er der jo god grund til at starte med et dansk website. Jeg synes personligt også det er nemmest at have med at gøre :) Men der kan være stor forskel på hvad der er bedst.
Ja jeg synes du skal have både prisen på dansk og EURO.
Evt. kan du lave en html-graber som tager prisen fra webshoppen og echo'er ud på din egen side. Så blive du fri for at opdatere priser. Du kan også ligge alle priser ned i en xml-fil og opdatere priserne derfra.
Men det vil helt klart give tryghed at vise både priser på dansk og EURO :)