Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lave oplevelseskort?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Sep 11
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er en mindre kiosk/servicestation og som alle ved har tiderne ikke været for gode, så man må være ekstra kreativ for at overleve :)

Vi er MEGET interesseret i at få gavekort/oplevelseskort i vores butik men det er ikke muligt at få nogen af de "kendte" gavekort i butikken så HVORDAN LAVER MAN SELV NOGEN?

Vi bor i en lille turistby Hirtshals så det kunne være genialt at lave gavekort til ting i byen og rundt om - Men dette må være meget svært og tidskrævende men hvor starter man og hvor slutter man?

Mvh Charlotte

Fra Fur
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 549
Fra  LidtBedre Skrevet kl. 18:49

Hej

Jeg er bange for at det er en meget stor opgave. Bare det at lave en attraktiv emballage, finde tilpas mange oplevelser, holde styr på hvem der indløser og hvem der skal have betalingerne. Jge vil nok anbefale at prøve igen, om i ikke kan få et etableret firma med på ideen. Jeg har en fornemmelse af, at der findes en del i dag, så det er bare med at lede længe nok.

Med venlig hilse
Viggo Poulsen.

Fra Kolding
Tilmeldt 26. Mar 10
Indlæg ialt: 151
Fra  kk-text Skrevet kl. 21:05

Jeg kan kun give Viggo ret i, at det virker som et ret stort og omfattende projekt, både hvad planlægningen og gennemførelse angår. Men I kunne måske prøve at løfte opgaven ved at inddrage andre i projektet. Her kunne I fx kontakte jeres lokale turistbureau/handelsstandsforening el. lign. som måske allerede har erfaring med denne slags opgaver og I kunne lægge oplevelseskortene ud flere forskellige steder i byen.

Hvis I primært tænker på at tiltrække flere kunder til jeres kiosk, var det evt. også en idé at kontakte lokale sommerhusudlejningsbureauer og høre, om de mangler et sted at udlevere nøgler? Der er mange bureauer, der netop leder efter steder med lange/skæve åbningstider, og I ville som regel få et lille beløb pr. udleveret nøgle OG en masse kunder i butikken.

Med venlig hilsen

Kerstin Mogensen

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)