Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger 18+

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Mar 12
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg er en 14 årig dreng der har store drømme. Jeg kunne godt tænke mig at starte en webshop men det er jo svært at gøre alene i min alder. Derfor vil jeg prøve og finde en mand på 18+ som har samme drømme og som godt kan overskue at arbejde sammen med en 14 årig. Jeg har en masse idéer som jeg også håber du har. Du kan kontakte mig på Lasselaugesen@hotmail.dk

Fra Næstved
Tilmeldt 8. Mar 08
Indlæg ialt: 159
Fra  Franz Media Í/S Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

kontakt mig lige via mail kasper@franzmedia.dk

så kan vi da lige finde ud af noget om hvad dine forventninger til projektet er osv :)

Med Venlig Hilsen 

Kasper Franz

Tilmeldt 9. Mar 12
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse

Jeg er selv en af "de unge" her på amino (13 år). Jeg har også tidligere tænkt på at starte en webshop men venter dog til jeg bliver 18. Jeg ved det lyder som lang tid, men i mellemtiden vil jeg kaste mig ud i affiliate marketing, hvis du vil vide mere om det vil jeg foreslå molia.dk, som er lavet af en anden bruger her på amino (Alexander Braandrup Larsen). Nå nu kom jeg lidt væk fra webshoppen der er jo også dine forældre, hvilket jeg tror vil være lettere, end at have en business partner, der måske 50 km fra dig.

Send mig gerne en PM hvis det lykkes, da jeg meget gerne vil høre hvordan det kommer til at gå dig og held og lykke med det.

-InventiveKid  

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)