Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor banker de store virksomheder ikke på min dør?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra kerteminde
Tilmeldt 13. Sep 11
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle.

Kører en virksomhed der hedder nautus.dk der er træpleje til havemøbler og teak dæk på båden. For at komme videre mangler jeg en seriøs forhandler. Ikke en forhandler der kan have 5 produkter stående men en der vil købe 200-400 af gangen. Ved godt det er ønske tænkning og de ikke kommer af sig selv, men føler jeg har prøvet det meste.

Skal jeg vente og håbe eller hvad?

Med venlig hilsen

Emil Saysette

Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 07:53

Hvor der er vilje er der vej!

Få fingeren ud og stil vareprøver til rådighed. Lad butikkerne have dine produkter i kommission. 

Hvis du tror der kommer nogen og banker på din dør, så drøm bare videre mens du ser x-faktor(eller hvad det nu hedder).

:-) 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:02

Peter Lauge:
Hvis du tror der kommer nogen og banker på din dør, så drøm bare videre mens du ser x-faktor(eller hvad det nu hedder).

Enig!

Ingen finder dig hvis ikke du fortæller dine potentielle forhandlere at du findes. Så ud på landevejen!

/Henrik

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 08:06

God ide med at smide nogen prøver i butikker og lad butikkerne have dem til at stå gratis og kun betale indkøbspris hvis der bliver solgt noget..

Tilbyd også gerne at komme og stille det hele op i butikkerne.

Giv den gas

Tilmeldt 5. Dec 07
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 09:16

Emil Saysette-Rasmussen:
Skal jeg vente og håbe

- OG hvor meget markedsføring er der så i det... Zip it!

Kunne det være en ide at afmontere et teak-sæde og trække en gaffa-tape midt over & på den ene halvdel laver du en perfekt behandling som skinner 200 % igennem med dit kvalitetsprodukt. Under armen med den og ud til potentielle forhandlere - Og du skal måske endda tilbyde forhandlere at få en vareprøve med behandlingen...

De store forhandlere får henvendelser hver dag - der er ikke så meget at vente på, for de komme ikke af sig selv.

Brug Rolf Høgh´s program på hans hjemmeside om salg, hvis det kan peppe dig op.. eller outsource salget hvis det er.. Send mig en PB og jeg kan kort anvise dig

mvh.

Michael

Fra kerteminde
Tilmeldt 13. Sep 11
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 09:23

Tak for alle jeres svar! ser ud til jeg må ud i gang, koste hvad det vil.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:32

på siden skrives ikke meget nyheder faktiske slet ingen får skrevet noget på siden

få skrevet presse meddelers ud , lad folk se nyheder

brand optimering over alt artikler videoer med mere 

derved forbedre alt og derved opdager folk mere siden jo mere opmærksomhed du laver jo større chance de store virksomheder opdager dig 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)