Er der nogle der kender et godt plugin til wordpress, så man kan sende nyhedsbreve til folk? Jeg har før set det på andre sider, men det har ikke lykkedes mig selv at finde noget, lignende. |
hej
er lige med på en lytter:-)
Er der nogle der kender et godt plugin til wordpress, så man kan sende nyhedsbreve til folk? Jeg har før set det på andre sider, men det har ikke lykkedes mig selv at finde noget, lignende. |
hej
er lige med på en lytter:-)
|
Få en prof. lyd på dine optagelser, se vores tilbud, komplet hjemmestudie til kun 4399,-
Jeg kan anbefale at bruge Mailchimp til nyhedsbreve - eller f.eks. Ubivox eller eBooster, hvis man har bedre råd end tid :-) Det er dog ikke plugins men separate nyhedsbrevssystemer, men det er nemt at lægge tilmeldingsformular på Wordpres :-) |
Med venlig hilsen Anette Nielsen, Nielsens Bureau
PS: Læs min gratis e-bog Adwords for absolut begyndere
Som Anette er inde på så er Mailchimp fremragende. Det samme er CampaignMonitor. Det er nok de 2 mest omtalte systemer til udsending af nyhedsbreve. Selv bruger jeg Mailchimp, fordi det indeholder nem integration til de systemer jeg anvender. Der er også et mailchimp plugin til WordPress. |
Mvh Henrik Andersen
Jeg kan helt klart også anbefale Mailchimp. Jeg skriver nok et indlæg om det i morgen eller tirsdag "fra start til det første nyhedsbrev". Det kan jeg lige linke her inde når det er. Ellers vil jeg da gerne hjælpe jer med at komme i gang. I kan skrive til mig her inde eller via. skype asger-t |
Mig også kun Mailchimp! |