Goddag. Jeg har købt et domæne af one.com Men jeg kan ikke finde ud af at lave hjemmesider. Er der nogen her der kan hjælpe mig? Vil helst holde mig til et budget under 1000 kr. hvis det er mulligt
Jeg vil gerne benytte lejligheden til at foreslå at du kigger på vores tilbud. Vi tilbyder komplette løsninger uden dikkedarer og ekstraudgifter. Vore hjemmesidepakker inkluderer alt, lige fra udvikling og levering af hjemmesiden til løbende pasning og pleje af den. Vi giver 10% rabat til Amino''er.
Nu ved jeg ikke hvad du skal bruge hjemmesiden til eller hvor meget den skal kunne, men syntes 1000Kr er lidt i underkanten for en hjemmeside. og hvis du skulle finde en der vil lave en side for under 1000Kr så skal du os vide at kvaliteten er derefter.
Jeg vil gerne benytte lejligheden til at foreslå at du kigger på vores tilbud. Vi tilbyder komplette løsninger uden dikkedarer og ekstraudgifter. Vore hjemmesidepakker inkluderer alt, lige fra udvikling og levering af hjemmesiden til løbende pasning og pleje af den. Vi giver 10% rabat til Amino''er.
Det er meget muligt at Tony fra Hjemmesidepakker tilbyder løsniger der INKLUDERER ALT. Imidlertid er der ikke inkluderet nogen som helst form for service. Det mest normale er at man ikke svarer på mails, telefonopkald osv.
Hvis det alligevel lykkes at komme igennem, så kan man ikke få udleveret log-ind oplysninger til sin egen hjemmeside. Så hvad gør man når man gerne vil ud af klørne på sådan en svindler ?
eller KUN 699,- incl. moms installeret på dit webhotel, så skal du dog selv lige rette det til.
WP er sindsyg nemt at redigere på, og plugins og themes ændre nemt og hurtigt. Også er Peter flink til lige at guide en igennem tingene når man løber ind i problemer.