Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er bankoverførsel dødt?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Uldum
Tilmeldt 2. Aug 06
Indlæg ialt: 574
Fra  PetDreams.dk ApS Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er langt sikrere at betale med kort, men det er mange ikke klar over. Mange føler sig stadig mest tryg ved bankoverførsel, og vil ikke lægge deres oplysninger online med deres kort . Det giver ikke så meget mening, men det er realiteten, og derfor fortsætter vi med bankoverførsel som mulighed på ubestemt tid. Selvom det ikke giver mening for en selv, gør det stadig for en gruppe mennesker online. Jeg ved via telefonsamtaler med kunder, at nogle vælger butikker fra, hvis de ikke kan betale med bank. Jeg vil tro vi har 5% som er bankoverførsler. Lidt mere besværligt, men ikke nok til vi dropper det.

Billigt Hundeudstyr Online

Tilmeldt 24. Feb 12
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 16:45

Et eksempel Emil

Min søn fik lokket mig til at købe en måned til ham på noget der hed Panfu.

det viste sig at det var et  abonnement der kun via indsendelse af originale koder og password kunne stoppes.

De oplyste fra Panfu at hvis jeg havde indgået aftalen via PayPal skulle den også stoppes via dem hvilket jeg fandt skræmmende...

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 16:57

En stor del af firmaerne jeg handler med foretrækker fortsat faktura.

Så jeg beholder også bankoverførsel til disse kunder + et lille antal privat kunder der ikke har kort.

Men bankoverførsel bør absolut ikke stå alene som betalingsmulighed - det er alt for useriøst.

Omkring pbs/nets og deres gebyrer mv. for opstart, er jeg overbevist om at det svarer sig at "bide" i det sure æble, og betale for dette, og dermed have dankortet med.

Transaktionsgebyrerne for mange af de "gratis" løsninger overstiger hurtigt opstartsgebyret hos Nets.

Største problem hos Nets, er at de åbenbart i visse tilfælde kræver et "sikkerhedsdepositum" som kan være af anselig størrelse - men dette afhænger af produkterne du skal sælge.

Selv har jeg ikke fået sådanne krav fra Nets.

Hvis du søger i højre hjørne her på amino, finder du utallige tråde om dette emne - i alle tilfælde må du regne på hvad der svarer sig bedst for dig.

Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 1078
Fra  Wellness Guiden - Selvstændig Herbalife forhandler Skrevet kl. 17:01

Jeg har ca. 0,3% af mine kunder, som gerne vil betale med bankoverførsel...

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 17:02

B2C vil jeg mene at Dankort, Visa og Mastercard er et Must

B2B er noget helt andet, der er bankoverførsel i følge mig nok

- Alexander Baandrup Larsen 

Fra Aarhus
Tilmeldt 28. Jun 10
Indlæg ialt: 574
Fra  SB Group Skrevet kl. 17:10

Prober:

Et eksempel Emil

Min søn fik lokket mig til at købe en måned til ham på noget der hed Panfu.

det viste sig at det var et  abonnement der kun via indsendelse af originale koder og password kunne stoppes.

De oplyste fra Panfu at hvis jeg havde indgået aftalen via PayPal skulle den også stoppes via dem hvilket jeg fandt skræmmende...

Men det med password ved Panfu har jo ikke noget med PayPal at gøre.

Når man laver en subscription billing som det hedder bed PayPal så står der der altså. Og jeg mener at man godkender det.

Men det er ikke altid man gør det direkte ved PayPal, ved Spotify er det også sådan hvis du ikke ændrer det, der er det bare direkte ved Spotify.

Men som sagt, hvis det er sådan, så er jeg næsten 100% sikker på det har stået der et sted.
Men normalt når man betaler med PayPal, så overfører du bare pengene, som du havde gjort med dit betalingskort et andet sted.

Jeg har oplevet en subscription billing én gang, hvor jeg bare afmeldte det med det samme Smile

Få 3 måneders gratis hosting -> UnoEuro Rabatkode

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)