301 redirect forsvundet fra Google????
Tilmeldt 24. Mar 10
JaskoB
Skrevet
11-03-2012 kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Jeg skrev for noget tid siden ang. en 301 redirect.
Det er sådan at hjemmesiden dødsbo.dk lå næsten øverst på Google , men der skulle laves en ny hjemmeside på domænet dodsbo.dk hvorefter den gamle skulle redirectes til den nye.
Men nu har den gamle dødsbo.dk mistet sin gode pagerank helt og kommer slet ikke frem, hvilket er et problem.
Svar
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
11-03-2012 kl. 14:29
Svar
Når jeg søger på dødsbo ligger dodsbo.dk på side 1 som nr. 8, så hvad piver du over?
Der går noget tid inden google har opdateret alle redirects.
Svar
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
11-03-2012 kl. 14:32
Svar
Men nu har den gamle dødsbo.dk mistet sin gode pagerank helt og kommer slet ikke frem, hvilket er et problem.
Meningen med 301 redirect er at fortælle søgemaskinerne at siden er flyttet permanent, derfor vil dødsbo.dk forsvinde.
PR for dodsbo.dk bliver måske bedre med tiden, men det kan du jo arbejde på at forbedre.
Svar
Tilmeldt 24. Mar 10
JaskoB
Skrevet
11-03-2012 kl. 15:15
Svar
Hvad jeg piver over?
Måske skulle du ringe til din mor og bede hende om at vaske din mund med sæbe, næste gang du vil svare på spørgsmål i et forum.
Snak pænt eller lad vær med at svar overhovedet, man har vel lov til at spørge? eller hvad?
Tak for dit andet svar.
Svar
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
11-03-2012 kl. 15:23
Svar
Nu var det ikke ondt ment. jeg ville hentyde til at man bør være tilfreds/glad for en side 1 placering.
piver er vel ikke så grimt et ord, at jeg bør vaske min mund
Undskyld, hvis jeg har fornærmet dig, det var ikke meningen.
Svar
Tilmeldt 24. Mar 10
JaskoB
Skrevet
11-03-2012 kl. 15:33
Svar
Nej sorry det kom lige oven på en parkeringsbøde, så det steg mig lige til hovedet. :)
Tak for hjælpen :)
Svar