Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ska man bare kaste sig ud i det med begge ben- arbejdstøj

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 10. Mar 12
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej aminoer

Jeg er ved planlægge en lille virksomhed, som ska sælge arbejdstøj. Tøjsortimentet vil være meget lille i starten.

Jeg er lidt tvivl om hvordan jeg skal gribe det an, har følgende tanker :

1) hvor stor en tøjmængde jeg ska importere.
2) hvad hvis ingen handler hos mig?
3) hvor og hvordan sælger de Tøj

Jeg er sikker på i har haft samme tanker dengang i startet virksomheden. Hvad er vigtigt i starten?
Tilmeldt 8. Mar 12
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 14:17

Du kan starte med at importere nogle testvarer i starten fra måske 2-3 producenter. Dermed vil du binde dig i begrænset omfang. Så kan du overveje om det skal være som privatperson eller som registreret firma. Der er selvfølgelig fordele og ulemper..

Du kan begynde med facebook og webshop salg , og dernæst i takt med virksomheden vokser kan du udvide dine salgskanaler..

Tilmeldt 10. Mar 12
Skrevet kl. 14:49
Tal for dine råde :)

Har nogen tilfældigvis kendskab til om man ska sælge (tilfældige) mærket tøj eller ska man forsøg bygge sit brand op ?
Tilmeldt 8. Mar 12
Skrevet kl. 16:15

Det kommer helt an på dine omkostninger , indtjening mv . Hvad kan bedst betale sig? Du kan prøve at lave beregninger, og kalkulationer før du overhovedet begynder at importere .. Det vil ikke være nemt at beregne dem 100% korrekt, da der altid kan opstå uforventede tal , men det vil du opdage når du for alvor begynder at importere og sælge..

Tilmeldt 10. Mar 12
Skrevet kl. 17:52
Ved bare ikke om det er klogt, starte midt i krisen..
Tilmeldt 8. Mar 12
Skrevet kl. 18:05

Intet er umuligt, men det selvfølgelig ekstra hårdt i en kristid hvor økonomien er i fokus.

Hvis du mener at du kan få dækket ønsker og behov hos din målgruppe, stoler på dine produkter og at dine kalkulationer ser fornuftige ud, så synes jeg generelt at man bør tage chancen..

Husk hvor er der vilje, er der vej ..

Fra Odense
Tilmeldt 22. Jan 08
Indlæg ialt: 143
Fra  www.netværkfyn.dk Skrevet kl. 18:10

Jeg ville starte med at forhandle de kendte kvalitets mærker, feks. Maskot, engel, kansas mv. hvis det går godt for dig lærer du også hvad behovet er.

Tag kontakt til dem og få en god forhandler pris, og få din erfaring den vej.

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2113
Skrevet kl. 18:59

Gør som jeg gjorde:

Fandt noget mindre kendt til MEGET GODE priser og gør kunderne nysgerrige.

De etablerede kendte er ikke til at handle med, kun hvis du kan lave fast aftag hver år.

Tilmeldt 10. Mar 12
Skrevet kl. 19:42
Pythonrap:

Gør som jeg gjorde:

Fandt noget mindre kendt til MEGET GODE priser og gør kunderne nysgerrige.

De etablerede kendte er ikke til at handle med, kun hvis du kan lave fast aftag hver år.

Arbejder du indenfor arbejdsbeklædning?

Problemer med de kendte mærker er at man skal købe stort ind fra demog de stiller mange krav ...!
Fra Helsingør
Tilmeldt 27. Jun 11
Indlæg ialt: 277
Fra  Gurrelund Skrevet kl. 20:01

Jeg tror jeg ville starte i den anden ende af fødekæden: HVEM skal du sælge dit arbejdstøj til??

Vi lever i en tid med overflod af stor set ALLE produkter. Produktet er ikke den knappe faktor - det er kunden!

Det vigtige er alt finde ud af HVEM vil du sælge til og HVORDAN?

Det rækker ikke bare at lave lave en hjemmeside med arbejdstøj, så drukner du i mængden.

Kan du finde en niche indenfor arbejdstøj hvor du kan gøre en forskel?

Det kan være en produkt niche som Store størrelser, Brandsikkert tøj, extra isolering, letvægt eller branche nicher

som Kokketøj, Politiuniformer, etc.

Først må du finde kunderne og deres behov - dernæst kan du regne på tøj mængder. Jeg kan frygte at du blot køber noget "fedt tøj" hjem uden at vide om nogen vil købe det.

Altså først kunden - dernæst produktet :-)

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)