Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af webshop

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Mar 12
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg vil undskylde endnu en gang til jer der har læst mit tidligere indlæg. Jeg overvejer at starte en webshop og da jeg kun er 13 bliver det nok med hjælp fra mine forældre.

Men jeg ville lige høre hvad i tror kunne lykkes og hvad ikke kan lykkes. Og så vil jeg også gerne have lidt erfaring og råd til at få et skub i den rigtige retning håber i vil hjælpe.

Hilsen InventiveKid

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 17:50

Det kan godt lykkes for dig at starte en webshop. Hvis du har viljen. Det kræver dog at du finder et produkt hvor der ikke er alt for stor konkurrence :)

- Alexander Baandrup Larsen

Fra Herning
Tilmeldt 6. Sep 11
Indlæg ialt: 194
Fra  www.watchmen.dk Skrevet kl. 18:14

Har du selv en idé til hvad du vil sælge?

Det kan jo sagtens lykkes hvis du har en ide til et niche produkt. Så det bare at finde en forretningspartner, som er 18 eller derover (det kan jo sagtens være dine forældre).

Tilmeldt 9. Mar 12
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 18:27

Jo men jeg har faktisk ikke rigtig en ide. Måske noget med sports udstyr
Men jeg ville også lige høre om der var nogen af jer havde en ide, hvor markedet ikke er for stort.

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 18:48

InventiveKid:
Jo men jeg har faktisk ikke rigtig en ide. Måske noget med sports udstyr
Men jeg ville også lige høre om der var nogen af jer havde en ide, hvor markedet ikke er for stort.

Husk at man ikke skal starte em webshop bare for at gøre det. Der skal være passion og motivation bag :) Og selvfølgelig også en idé

- Alexander Baandrup Larsen

Fra Billund
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 19:04

Hej

Hvis du søger erfaring ville jeg starte en affiliate side. Også pga. din unge alder. Tjek evt. Molia.dk for at få nogle ideer til affiliate sider du kunne starte.

Fra Sakskøbing
Tilmeldt 10. Mar 12
Indlæg ialt: 25
Fra  Soul United Skrevet kl. 20:52

Hej InventiveKid.

Jeg hører tit nogen sige at de gerne vil åbne en butik.
Men de gør sig sjældent nogen tanker om hvad de gerne vil sælge.

Tænk over en niche, et produkt du gerne ville købe men som du ikke kunne finde.

Nu har du så allerede på forhånd valgt, at din butik skal være en webbutik.
Og det begrænser jo hvilke produkter du kan sælge, hvis det er et fysisk produkt og ikke et digitalt produkt du vil sælge, skal du også bruge noget lager plads.
Jeg er dog personligt en lægmand inden for salg, har aldrig været selvstændig inde for det erhverv. Men vil dog påstå at tilgangen er nogenlunde den samme, når man udvikler et produkt.

Og et godt råd her til sidst...
Der er mange hajer i det hav du lige er svømmet ud i.
Tillid er en god ting, især hvis man har erfaringen og visdommen til at se når nogen prøver at bondefange dig.
Lyder noget for godt til at være sandt, så er dét det nok også.
Der findes ikke nemme penge.
Alle handlinger har en konsekvens...

Hold fast i din drøm, og tænk noget mere over den, det er en rigtig god start at du er kommet herind.
Lyt til andre, og vær ikke bange for at dele dine ideer, chancen er stor for at en allerede har tænkt den, og har nogle erfaringer de er villige til at dele... 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)