Hej Aminoer,
Jeg kommer lige fra en radio/tv-butik, hvor jeg med min familie, var ude at kigge efter anlæg til vores nye fladskærm.
Det er også derfor jeg skriver dette indlæg.
I radio/tv-butikken blev jeg straks modtaget af en medarbejder, som spurgte pænt om vi fik hjælp - hvilket jeg var positivt overrasket over.
Men denne medarbejder ville blot prøve, at sælge os de dyreste produkter.
Til trods for at vi siger vi ikke er interesserede, i at købe anlæg til 10.000, når fladskærmen har kostet mindre, bliver han ved med at prøve at sælge os de dyreste, og kun snakke om dem.
Vi fortæller ham en sidste gang at vi ikke ønsker at købe så dyre produkter.
Det bliver han enormt fornærmet over, og pludselig kunne ingenting lade sig gøre.
Vi beslutter derfor at vi ikke ønsker at handle med den pågældende butik. 
Med dette ville jeg blot minde om at det godt kan betale sig, at yde en kanon god kundeservice. Vi havde en rimelig klar idé om hvad det var vi ønskede at købe, inden vi trådte ind i butikken, men endte med at måtte forlade butikken, uden at købe noget.
Det kan godt være de ikke havde tjent så meget lige i denne omgang, men nu kommer de slet ikke til at tjene noget. Hvis han havde rådgivet os om de produkter vi havde kigget på inden, og evt. præsenteret nogle nye havde vi med 90% sikkerhed foretaget et køb netop i dag.
Så havde vi også haft en god oplevelse, og formegentlig ville vi komme tilbage til butikken.
HUSK PÅ:
Har kunden en dårlig oplevelse, siger kunden det til MANGE.
Har kunden en god oplevelse, siger kunden det til FÅ.
- Sådan er det desværre!
Men nu hvor jeg ikke ønsker at handle i den pågældende forretning, ville jeg høre om der var nogle iværksættere her på amino, som forhandler sådanne anlæg.
Anlægget vi havde kigget på i radio/tv-forretningen var DETTE ANLÆG, som kostede 3.499,-.
Jeg vil gerne høre om der er nogle af jer, som kender nogle gode steder at handle med sådanne produkter, eller om i kender en iværksætter der fører dem 
Derudover vil jeg gerne høre jer aminoer om hvad i synes kundeservice betyder for en virksomhed?
Har i haft nogle oplevelser som denne, eller var dette blot et enestående eksempel?
GOD WEEKEND! 
Mvh
Rasmus
Forretningens navn er fjernet af moderator jævnfør Aminos regler om ikke at hænge navngivne personer eller virksomheder ud.