Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Solcelle anlæg

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aulum
Tilmeldt 16. Sep 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Håber der er nogle som kan hjælpe mig.

Hvem laver dk´s bedste (og billigste) solcelle anlæg??  Anlæg skal laves i Midtjylland.

Fra Fur
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 549
Fra  LidtBedre Skrevet kl. 19:42

Hej Anders

Jeg er bange for, at du bliver nødt til at bestemme dig. Skal det være bedst Eller billigst ? Der er alt for mange faldgrupper, som de billigste aldrig taler om ( holdbarhed, effektivitet i kw/m2, virkningsgrad, hvis der ikke peges direkte mod syd, osv.). Et godt råd kan være, at kigge på de ting der oplyses ved de dyre modeller, og så spørg ind til det samme ved de billige modeller.

Med venlig hilsen
Viggo Poulsen

Fra Aulum
Tilmeldt 16. Sep 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:03

Du har nok "desværre" ret :) Men det kunne jo godt ske at der lige var nogle der kender nogle med nogle gode anlæg til prisen.

Har undersøgt det lidt, og ærligtalt, det er en jungel :) Men har hvertfald fundet ud af at Kina vidst ikke er stedet at hente det hjem fra :)

Tak for dit svar.

Mvh Anders Dam

Fra Mariager
Tilmeldt 26. Mar 11
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 14:27

Hej Anders

Jeg vil anbefale dig dette Hobro baserede firma. De er ikke de allerbilligste, men de har et rigtig godt europæisk produkt, og dem de leverer til er meget tilfredse, så her får du et godt anlæg til prisen. Jeg har to bekendte der har været hele møllen igennem, med at afsøge forskellige muligheder og leverandører anlægsstørrelser og de endte med at købe hos Eurowind Energy Solutions, og det er de begge meget tilfredse med.

http://ewes.dk/DK/Solceller.aspx

Held og lykke med det.

Mvh. Allan

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)