Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min kunde vil have mere end jeg tilbyder

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Slagelse
Tilmeldt 28. Jan 12
Indlæg ialt: 667
Fra  Wisely Consulting Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Jeg er igang med et salg, jeg skal levere 50.000 Facebook fans for 6.500 kr men han vil have 75.000 fans, og jeg mener at jeg giver en meget billig pris dog siger han at kan finde et sted for han kan få 50.000 fans for 1.000 kr, jeg vil bare spørge jer om det er en fair pris? eller skal jeg give mere for 6.500 kr.

OBS!

[ DETTE ER IKKE FOR AT SÆLGE NOGET -  DET ER BARE ET SPØRGSMÅL ]

Fra N/A
Tilmeldt 31. Jul 11
Indlæg ialt: 482
Skrevet kl. 15:30

Det er dig der bestemmer prisen, for din ydelse.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 15:33

Hej Casper

Når jeg møder kunder, der vil have urealistisk lave priser, betragter jeg dem som forespørgsler og ikke som kunder.
Du har sikkert fastsat din pris ud fra tanker om den indsats, du skal gøre, og den værdi, du skaber for din kunde. Hvis du har sat den pris, så du selv tjener for meget, så sæt den ned. Men hvis din pris er fair, så hold fast i den og brug krudtet på de seriøse kunder, der vil betale.

Hvis du ikke kan give ham 75.000 fans, må du enten selv ud og købe hos underleverandører, eller også må du erkende, at du ikke har den vare på hylden, som kunden efterspørger og sende kunden videre. Måske har du én i netværket, som du ved har flere fans på hylden end du selv - du kan forsøge enten at købe billigt hos ham eller få en provision for at sende kunden videre.

God vind

Venlig hilsen

Hans

Fra Slagelse
Tilmeldt 28. Jan 12
Fra  Wisely Consulting Skrevet kl. 15:35

Hans Stokholm Kjer:

Hej Casper

Når jeg møder kunder, der vil have urealistisk lave priser, betragter jeg dem som forespørgsler og ikke som kunder.
Du har sikkert fastsat din pris ud fra tanker om den indsats, du skal gøre, og den værdi, du skaber for din kunde. Hvis du har sat den pris, så du selv tjener for meget, så sæt den ned. Men hvis din pris er fair, så hold fast i den og brug krudtet på de seriøse kunder, der vil betale.

Hvis du ikke kan give ham 75.000 fans, må du enten selv ud og købe hos underleverandører, eller også må du erkende, at du ikke har den vare på hylden, som kunden efterspørger og sende kunden videre. Måske har du én i netværket, som du ved har flere fans på hylden end du selv - du kan forsøge enten at købe billigt hos ham eller få en provision for at sende kunden videre.

God vind

Venlig hilsen

Hans

Men han mener at min pris for det er alt for dyr til det jeg levere, da jeg mener man ikke kan finde nogle andre på marked til den pris.

Jeg har fastsat pris - og han nægter

Jeg er enig med at han ikke er kunde;) - Du for hvad du betaler for
Så jeg har sagt Nej til kunden og han må finde en anden som jeg synes er mest fair. 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:40

jeg ved ej om en fair pris , der er mange ting der spiller ind hvordan skaffer dem 

hvor aktive er de fans på siden

er det gode profiler der likes , altså valid profiler af bruger eller er det fake bruger 

vis kan skaffe bare lidt troværdige bruger billigere det lyder mystiske , man skal jo hjælpe med en målrettet kampagne til så man når det mål og får en masse gode fans der ser troværdig ud og de kan oveni sprede ens budskab ud 

jeg synes det lyder som en meget fair pris og faktisk meget billigt men jeg synes også billigt dit måske for billigt for det er hårdt arbejde at få fans på ens side

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Slagelse
Tilmeldt 28. Jan 12
Fra  Wisely Consulting Skrevet kl. 15:42

Mikael christiansen:
jeg synes det lyder som en meget fair pris og faktisk meget billigt men jeg synes også billigt dit måske for billigt for det er hårdt arbejde at få fans på ens side

Hvilken pris synes du da jeg skulle tage..

Fra N/A
Tilmeldt 31. Jul 11
Indlæg ialt: 482
Skrevet kl. 15:46

Hvis han ikke ønsker at betale, så lad være med at handle med ham. Nogle gange gælder det om at have nosser til at sige nej til kunder. 

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 15:48

Hej Casper

Jeg forstår slet ikke at folk gider betale for facebook fans, det er uægte ligegyldige fans! Men at han kan få det biligere et andet sted så be ham om at smutte.

Du skal ikke begynde at gå ned i pris bare fordi han synes det!

vh AB

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Slagelse
Tilmeldt 28. Jan 12
Fra  Wisely Consulting Skrevet kl. 15:54
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Angrybird:

Hej Casper

Jeg forstår slet ikke at folk gider betale for facebook fans, det er uægte ligegyldige fans! Men at han kan få det biligere et andet sted så be ham om at smutte.

Du skal ikke begynde at gå ned i pris bare fordi han synes det!

vh AB

Nogle synes det forbedre ens hjemmeside...

Men når jeg levere Google plus så forbedre det ens placering

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 16:00

Tjek Rolf Høgh  Kunsten at sælge.

">http://www.youtube.com/watch?v=ZOM1d5uUWqs

Der er en rigtig god ide til et salg i den, hvor kunden ikke er klar til at købe pga. prisen. Synes Rolf Griber den rigtig godt an (i video'en vejleder han en medarbejder) om, at "så kan vi desværre ikke hjælpe dig".

Prisen er et af mange parametre - du skyder dig selv i foden, hvis du KUN konkurrerer på den. Så hellere levere en god service, som kunden er tilfreds med.

Køber man for billigt, så kan det alligevel hurtigt blive dyrt 

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)