Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Folk forlader min side for hurtigt!

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1147
Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm bounce rate minimization er en forholdvis kompliceret disicplin men du kan komme med langt med e-pusher. 

Fra København S
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 309
Fra  Rosenlund Media Skrevet kl. 16:18

Du bør fokusere på dine besøgende set som kunder som skal købe noget.

På din forside har du et par billede som førnævnt med babyer og ét enkelt billede med link.

nederst har du 3 produkter. Jeg ville helt bestemt fremlægge 9-12 er de bedste tilbud eller 9 poppurlærer produkter på forsiden. F.eks. Nye produkter, Tilbud, BestSellers osv. Det vil folk gerne se :)

Dertil synes jeg din webshop er rigtig pæn, men jeg er dog enig i at der gerne må laves lidt konverteringsoptimering.

Mads Rosenlund

Sammenligning af TV pakker.

Søg om et af de hurtige lån på laankontanter.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:55

flere produkter forsiden jeg ville sætte fokus mere på dem

mere fyld i de billeder , det virker som om nogle af billeder er taget fra lang afstand omkreds er stor i dem og meget af billedet bare hvidt , få flere gode billeder på siden

højere social aktivitet skaber trustværdi over siden facebook google plus og presse meddelers.

kontakt sæt der også telefon nummer på siden ikke kun fax nummer mange elsker den personlige kontakt

få skrevet længeret produkt beskrivelser hvilken stoffer børn er allergiske over  for nogle stoffer nogle gange , hvad vejre det og hvad fylder skrive så meget som muligt så folk føler sig tryg ved at købe vare hus dig.

udnyt gerne google viser op til 70 og lav alle siderne unikke 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:17

kan være 80% af de kunder der kommer er DIG !

Meget normal fejl i analytic

Fra Odense
Tilmeldt 1. Jan 12
Indlæg ialt: 393
Fra  Babytoys.dk Skrevet kl. 18:31

Steffen Daleng:

Det kan du tro :)

Venstre menuen - Der er ingen rød tråd i designet. Du starter ud med indramninger i nogle bestemte farver med bestemte skrifttyper - når vi kommer ned til nyhedsbrevet er det noget helt andet. Det samme med facebook ikonet - det ser også lidt "kastet" ind. Det kunne løses ved at lade hele facebook boksen være i en boks ligsom fx menuen og kurven. - i dette tilfælde ville hvid baggrund nok være bedst siden logoet fra jeres facebook side i boxen er med hvid baggrund -  http://screencast.com/t/OXNVtZrUJO

Ude på forsiden er der kastet et par fotos ind... og jeg fik opfanget af en af dem linker til et tilbud, men hvordan skal kunderne vide det ? http://screencast.com/t/ZsfLjDpFXq9s

Nedenunder har du også en lidt større tekst, men når man virkelig læser efter så er det sørme et vigtigt tilbud, men det blender fuldstændig sammen med resten af teksten. Lav evt tekstfarven om, eller få en grafisk knap eller et banner eller noget andet i den stil så man virkelig lægger mærke til den.

Kigger man allround, så er der ikke rigtigt noget på sitet der giver nogen sikkerhedsfølelse. Footeren (bunden) er en 5mm høj lille streg, med meget sparsommelige oplysninger, ingen telefonnummer, ingen e-handelsmærke, ingen personificering. - Idag handler det i høj grad om at skabe et univers om sin forretning hvis man gerne vil have folks opmærksomhed første gang de kommer ind, samt lade dem blive en del af det univers for fastholdelse.

Her er budskabet man formidler både visuelt og kommunikationsmæssigt ved tekst uhyre vigtig. 

Du kender sikkert godt ordsproget "first impressions last" - Man har i gennemsnit 3-4 sekunder til at levere sit budskab. Rammer man ikke rigtigt, så er det for sent, og så er de væk. Det er lidt det samme med annoncer.

Ja og så er der lige det med antallet af forskellige skrifttyper ude på forsiden : http://screencast.com/t/9KrUv0CQ

Ret det ind til højre så der er en rød tråd i hvornår du bruger en bestemt størrelse/font. - i det her tilfælde bruger du 2 forskellige fonte som beskrivende information.. Det burde være den samme font. Det er jo samme formål.

Håber det hjalp lidt.

Tusind Tusind tak for det meget gode svar. Jeg kigger på det. Nogle ting har jeg rettet og andre tager lidt længere tid.!

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)