Helt ærligt så syntes jeg den ligner slipsefyr.dk for meget? :)
Det er jeg helt enig i, Esben. Fair nok at I vil lave en slipseshop drenge, men hvad med bare en smule kreativitet så den adskiller sig bare lidt fra min hjemmeside?
Det er jeg helt enig i, Esben. Fair nok at I vil lave en slipseshop drenge, men hvad med bare en smule kreativitet så den adskiller sig bare lidt fra min hjemmeside?
Arh Alexander... ;-)
Jeg kan rigtig godt lide din side men synes nu ikke billigebutterfly lægger sig bemærkelsesværdig opad (udover det selvfølgelig er samme produkt hvilket de selvfølgelig skal have lov til).
Til trådstarter synes jeg også det er ærgerligt (som nævnt før) at grammatikken ikke er rigtig i domænenavnet. Det kan nogle gange give pote, hvis man laver et sjovt ordspil, men jeg kan ikke helt se idéen her.
Derudover synes jeg også i skal lave Jer et favicon og evt. oprette jer en Google Plus og Twitter.
Held og lykke med siden drenge! Det ser lovende ud!
Arh Alexander... ;-)
Jeg kan rigtig godt lide din side men synes nu ikke billigebutterfly lægger sig bemærkelsesværdig opad (udover det selvfølgelig er samme produkt hvilket de selvfølgelig skal have lov til).
Til trådstarter synes jeg også det er ærgerligt (som nævnt før) at grammatikken ikke er rigtig i domænenavnet. Det kan nogle gange give pote, hvis man laver et sjovt ordspil, men jeg kan ikke helt se idéen her.
Derudover synes jeg også i skal lave Jer et favicon og evt. oprette jer en Google Plus og Twitter.
Held og lykke med siden drenge! Det ser lovende ud!
Sådan er vi jo alle forskellige. I mine øjne ligner siderne hinanden ganske meget, men det har selvfølgelig nok også noget at gøre med, at de er bygget på samme platform ud fra et stort set ens template.
Men ja - det er klart, at når produkterne er stort set identiske, så kommer lighederne også til at fremstå kraftigere end hvis det var nogle helt andre produkter.
Jeg vil dog selvfølgelig også ønske dem tillykke med deres nye side. Jeg ser frem til at konkurrere med jer