Som jeg har forstået det, så kan det kun løses ved at lave specifikke redirects til hver af dine produkt i .htaccess filen. Det er noget som vil tage en del tid, hvis du har mange produkter.
Se fx her hvor der er et eksempel på hvordan det kan gøres.
Der var flueben i Oprimering & Brugervenlig URL dog ikke i "Deaktivere apache multiviews", der er der så nu
Jeg kan kun finde en knap der hedder genererer htaccess-fil, det må være den du mener, så nu har jeg i hvertfald lavet en ny og den gamle er slettet.
Hvordan tjekker/ændrer jeg at permissions står på 0664 aner ikke lige hvordan jeg laver det om ?
På forhånd tak for din tid
p.s
Jeg har ændret url til lommelygter men i browseren skriver den http://www.northregion.dk/18-lommelygter ved ikke hvorfår den skal have det 18 med foran. har aldrig opletet noget ligendende ???
Hvor hoster du din hjemmeside hen? hvilke udbyder?
Du skulle gerne have adgang til at rediger write permissions for dine filer.
Er der ikke en rediger ikon på højre side for dine filer? eller et sted hvor der står drwxr-xr-x eller -rw-r--r-- ?
Ellers må du lige kontakte dem der hoster din hjemmeside.
Jeg ved jo ikke helt hvordan du har installeret prestashop, alligevel så tror jeg ikke at det er det der er galt, da det i forvejen er sat op til brugervenlig url, men prøv alligevel.
Hvad sker der hvis du opretter en ny kategori? virker brugervenlig url fint der? For så må du lige flytte dine varer til den nye kategori og slette den gamle, derefter kan du bare navngive den nye til den du vil ha